"Министерството работи бавно. Две години отлага пускането на линията. Едва този януари даде ход и на процедурата за избор на консултант, която ще приключи най-рано след три месеца. Това за нас е загуба на време" кахъри се той.
Точно три месеца можело да не стигнат, за да се спазят сроковете за разработването на проекта. Работното проектиране ще е от общината. В новия бюджет за него са заложени около 500 000 лева.
По тази оперативна програма се предвижда широк обхват от дейности, като: обновяване на транспортната инфраструктура - контактна мрежа, спирки, бази за ремонт и поддръжка и оборудване; разработване на планове за управление на трафика и внедряване на автоматизирани системи за управление и контрол, на центрове за управление на трафика, дистанционно сменяеми информационни табла; светлинно и звуково обявяване на спирките, разработване и подобряване на системи за обществен градски транспорт, използващи автобуси и тролеи, които отговарят на европейската нормативна уредба за вредни емисии от двигателите и използване на възобновяеми/алтернативни енергийни източници в градския транспорт и т.н.
Очаква се министерството да даде параметрите за пловдивския проект, който е сред приоритетните за общината - очакват се поне 30 милиона евро.
Този браузър не поддържа видео елемента.