Читател на
Plovdiv24.bg се свърза с медията ни, за да съобщи: "Здравейте, пиша ви във връзка със следната статия:
"Пловдивчанин не може да се пребори с проблема си месеци". Аз съм управител на "456 Управление на сгради" ЕООД.
Ситуацията е следната: Получих оплакване от нервния господин с теча от покрива. Поради факта, че сградата е новопостроена и е в гаранция, прехвърлих оплакването му към фирмата инвеститор. След второто му оплакване направих същото.
На третото му оплакване се свързах с техническия ръководител на сградата и го заведох лично при нервния господин с теча. Двамата тръгнаха към покрива, за да направят оглед, а аз си тръгнах. Никога не съм твърдял, че покривът не е общи части, а, че нямаме отношение към гаранцията на сградата.
Тук искам да направя следното пояснение: Като домоуправител на етажната собственост не носим никаква отговорност за гаранционната поддръжка на сградата. Съдействаме, колкото можем. Ако ставаше въпрос за ремонт на покрива за сметка на етажните собственици, щяхме да свикаме Общо събрание, за да вземат решение за ремонт, да одобрят оферта, да съберем средствата и чак след това да организираме ремонта, но случаят не е такъв.
Призоваваме собствениците на апартаменти, живеещи в сгради в режим на етажна собственост, да се запознаят със задълженията на домоуправителя и разбира се, да изискват от тях да ги изпълняват. Надяваме се също така да се запознаят със собствените си задължения".