Без особен шум откриха поредния голям търговски обект в "Тракия" - "Пени". От фирмата очевидно бяха решили да икономисат от реклама, затова и нямаше блъсканица. А и първите промоции в магазина не са особено впечатляващи. Е, тук таме може да се открие нещо на сметка, но не е това, което сме свикнали да очакваме от новите магазини.
Голямото разочарование са бананите. Те са на космическата за един нов магазин цена от 2,19. Портокалите са по 0,88, но само ако купите три кила наведнъж.
Захарта е по 0,89, а бира кен - 0,49. Птичият пастет обаче е почти два пъти по-скъп, отколкото бе при откриването на "Лидъл".
На пръв поглед се забелязва, че има групи стоки с по-богат асортимент - в сравнение с "Лидъл", но не и с големите хипермаркети.
Има отделен щанд за месо, има и известно количество битова техника.
Стари жители на Тракия си говореха пред магазина, че преди 20 години не са могли и да си помислят, че ще доживеят такова изобилие от магазини.
Тогава най-популярен беше суперът на Кузето на колелото срещу бл.15, в който пускаха от време на време тоалетна хартия, имаше един вид кисело мляко, което свършваше още сутринта, а нес кафе можеше да си купиш само ако си приятел с Кузето.
В същото време репортерска проверка на Plovdiv24.bg установи, че в "Лидъл" е пълно с хора, но почти никой не пазарува. Причината е много проста, в маркетинговата си стратегия от магазина заложиха на промоции и евтини стоки. В момента в магазина се срещат само хора, които търсят подобни стоки и реалния оборот липсва. Магазина е препълнен с пенсионери и хора търсещи евтини стоки.