ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Отпуснато е финансиране за пътя Пловдив - Карлово | ||||||
| ||||||
Освен, че е осигурила необходимото финансиране, Агенция "Пътна инфраструктура" вече е възложила изготвянето на технологичен проект за рехабилитация на следните участъци от републиканската пътна мрежа, касаещи област Пловдив: • Рехабилитация на Път II-64, в участъка от 00 км. до км. 9+611 • Рехабилитация на съществуващите пътни връзки на пътен възел "Север" - връзка на АМ "Тракия" с път II-64 • Рехабилитация на Път II-64 от км.49+281 до км. 52+300 Републикански път II-64 е второкласен път, част от републиканската пътна мрежа на България, преминаващ изцяло по територията на област Пловдив. Дължината му е 54,5 км. Осигуреното финансиране е за участъка между Карлово и град Баня и участъка между село Труд, при надлеза за АМ "Тракия" до Пловдив. Избрана е и фирма-изпълнител. Ремонтните дейности, които ще се извършват и по двете платна ще приключат до юни 2016. Областният управител Розалин Петков се обръща и към своите съграждани от Карлово с молба да бъдат търпеливи и да проявят разбиране заради неудобствата от предстоящите ремонтни дейности. Когато те стартират, ще бъде въведено временно ограничение на движението, за което информация ще бъде публикувана във всички средства за масово осведомяване. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 23.10.2015 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5569) | 59% | |
Не (3036) | 32% | |
Не мога да преценя (896) | 9% |