ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Отварят оферти за рехабилитацията на жп линията Пловдив-Бургас
Автор: Екип Plovdiv24.bg 08:14 / 27.04.2010Коментари (1)820
© Plovdiv24.bg
Железопътна инфраструктура" - НКЖИ отваря ценовите оферти за рехабилитацията на жп линията Пловдив-Бургас.В сградата на централното управление на ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура" (бул. "Княгиня Мария Луиза" №110) днес в 11.00 часа Комисията за разглеждане, оценка и класиране на офертите ще отвори и ще оповести ценовите оферти на допуснатите участници в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с обект: „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив - Бургас". Отварянето на офертите ще се извърши в присъствието на генералния директор на НКЖИ - инж. Милчо Ламбрев и участниците в процедурата или техни упълномощени представители. На 11 февруари 2010 г., министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков, официално даде старт на работата на Комисия за разглеждане, оценка и класиране на постъпилите оферти за участие в търга за проект "Рехабилитация на жп инфраструктура по участъците на железопътна линия Пловдив-Бургас". Проектът е с индикатививен бюджет от 187,365 мил. евро, от които 64% безвъзмездна финансова помощ от Кохезионния фонд на Европейския съюз и 36% от националния бюджет.

Проектът за рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив - Бургас, по обособени позиции включва:
Позиция 1 - Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21 км.;

Позиция 2 - Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора - Ямбол и Завой - Зимница, включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км;

Позиция 3 - Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски - Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат - Бургас, включително главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички гари и спирки между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км.

Поръчката обхваща проектиране на строителните работи и тяхното изпълнение за всяка обособена позиция, както следва: Изготвяне на работен проект, с обхват на всички дейности по подновяване/рехабилитация на железопътната инфраструктура, по позиции; Строително - монтажни работи по железния път, по позиции, подробно описани в документацията за участие. Участниците могат да участват както за цялата поръчка, така и за всяка от обособените позиции, но само в пълния им обем.
Железопътната линия Пловдив - Бургас е част от TINA мрежата и Пан-европейски транспортен коридор VІІІ. Съществуващата железопътна линия Пловдив - Бургас е електрифицирана с обща дължина 292 км, от които 139 км - единична и 153 км - двойна линия. Проектната скорост по железопътната линия варира между 100 - 160 км/ч. Цялата железопътна линия е оборудвана с Автоматична влакова система за сигурност (Automatic Train Protection System) тип ETCS ниво 1.
Проектът "Рехабилитация на железопътната инфраструктура по железопътната линия Пловдив-Бургас" ще бъде финансиран от Кохезионен фонд на ЕС по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Транспорт" 2007 - 2013 г. Управляващ орган на Оперативната програма "Транспорт" е Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. ДП „НКЖИ" е бенефициент по програмата.

Основната цел на проекта е да се извърши рехабилитация на железопътните участъци по железопътната линия Пловдив - Бургас. Проектът ще допринесе за изпълнение на поетите ангажименти на Република България за развитие на железопътната инфраструктура, достигане на европейските стандарти в съответствие с политиката на ЕС и стабилното развитие на транс-европейските транспортни мрежи.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Повечето влакове, с които БДЖ разполага, и в момента могат да се движат със скорост от 160 км/час. Но остарялата и на места единична жп-мрежа не го позволява. ЖП-линията не само трябва да е нова (нови релси и траверси), но и да не се пресича на едно ниво с шосета (с прелези), т.е. да ги преминава с тунели или с естакади. Това важи и за хълмове, планини и т.н.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
51-ото Народно събрание
Грипна епидемия обхвана страната
Катастрофи в България
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: