ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Панорама на модата в Панаира | ||||||
| ||||||
Как леглото може да лекува заболявания на двигателно-опорния апарат, стомашно-чревния тракт, нервната система - това ще видят посетителите в експозицията на българската фирма "Аквамед лукс", която е представител на австрийската компания "Якоб Васербетен". Водните матраци се произвеждат индивидуално за всеки клиент след електронно измерване, могат да се настройват според желаната твърдост, динамика и температура на водата. На изложението искаме да привлечем вниманието към темата за здравословния сън, който е от изключително значение за доброто физическо и психическо състояние на човека, казва мениджърът на фирмата Павлин Павлов. Около 40% от хората в Западна Европа и САЩ спят на водно легло, добавя той. Новост за българския пазар е ламинираният паркет Kaindl. Колекция 2011 съчетава естествената красота на масивното дърво със съвременните интериорни тенденции, а при допир дори експерт би се затруднил да направи разлика с естественото дърво, твърдят от фирма "Алекс и Ко", която е представител на "Кайндл Флооринг", Австрия. Освен с новостите в обзавеждането, посетителите специалисти ще могат да се запознаят и с последното поколение технологии и техника. Машини за дървообработващата и мебелната промишленост ще покаже "Мира - Иван Николов", представител на австрийската фирма "Холцман". Международното изложение "InterHomeDesign" отговоря на модерните изисквания на потребителите за комплексно аранжиране на пространството в дома и офиса. Бизнес посетителите и широката публика могат да намерят на едно място всичко, свързано със съвременните идеи във вътрешната архитектура, обзавеждането и поддръжката. По същото време в панаира се организира и Национално изложение на стоки и услуги на специализираните предприятия на хората с увреждания, които показват текстил, трикотаж, конфекция, работно облекло, обувки, инсталационни материали. По този начин се получава панорама на модата за човека и дома като част от новата концепция на Международен панаир Пловдив да се групират прояви с общи маркетингови интереси на представените браншове. Тя доведе до рекорден брой посетители на пролетните изложения "Природа, Лов, Риболов", "Цветна пролет", Италиански фестивал на красотата и прическата, Празници на домашните любимци и Биенале на креативността, които се проведоха в дните от 30 март до 3 април. Над 27 500 души разгледаха експозициите на фирмите участници, а ангажираните изложбени площи бяха с 42% повече в сравнение с миналата година. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5618) | 58% | |
Не (3099) | 32% | |
Не мога да преценя (907) | 9% |