Петя Гогова: Няма как в средата на годината да се променя такса смет на училищата

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (1)
16:37 / 23.03.2011
3171
Бивши и настоящи ученици от
СОУ "Константин Величков":
виж още
Бивши и настоящи ученици от
СОУ "Черноризец Храбър":
виж още
Намерете бивши съученици, състуденти, колеги и стари приятели! Регистрирайте се или влезте в профила си.
Няма как законово в средата на годината да се изчислява наново и да се променя такса смет за пловдивските училища - това е заключението от заседанието на работна група, в която участват заместник-кметът Петя Гогова, директорът на "Местни данъци и такси" Николай Ненков и омбудсманът на Пловдив. Важно е да се знае, че всяка една наредба, приета в началото на годината "по закон" не може да бъде променяна текущо през годината и всички изказвания за такава промяна са нереалистични и популистки, е заключението на комисията.

От м. февруари 2011 г. кметът Славчо Атанасов е разпоредил сформиране на работна група, която да изготви анализ за облагането с такса битови отпадъци в публичните общински имоти, в т. ч. в училищата. Намеренията на кмета са на базата на този анализ да внесе предложение в Общинския съвет за промяна в Наредбата, определяща размера на такса битови отпадъци, с оглед актуализиране на задълженията за такса смет през 2012 г. 

От изготвения анализ на работната група се установи следното:

Съгласно решение на Общински съвет от 01.09.2010 г. имотите на общинските училища са им предоставени за стопанисване и е следвало да се запишат в балансите им. По закон в двумесечен срок директорите на училищата или счетоводителите им са длъжни да подадат декларация за приетите имоти.

От 53 задължени общински училища 7 не са подали такива декларация за деклариране на предоставените им за управление и стопанисване общински имоти.
СОУ "Константин Величков" и СОУ "Черноризец Храбър" са две от тях и не биха могли да знаят сумата за такса битови отпадъци, която следва да платят през 2011 г.
13 служители от Дирекция "Местни данъци и такса битови отпадъци и ревизионен контрол" бяха определени за консултиране, обслужване, приемане и обработване на същите декларации.

За 7-те училища, които не са се справили със срока, предоставяме информация за служебните телефони на инспекторите от Дирекция "Местни данъци и такса битови отпадъци и ревизионен контрол", на които ще бъдат консултирани:
тел.: 032/276 926, 032/276 913, 032/276 917, 032/276 922, 032/276 921, 032/276 947, 032/276 948
За отговорник е определена г-жа Надежда Райчева на тел. 032/276 903.

Адрес за подаване: ул. "Радецки" 18а
Кметът Славчо Атанасов е определил инж. Надежда Христова за съдействие на директорите при въпроси относно актовете за публична общинска собственост (тел. 032/656 463, адрес: пл. "Централен" 1, ет. 9, стая № 3).

Създадената организация за декларациите на имотите на училищата функционира от м. септември 2010 г.


Виж коментарите (1)
Още новини от Новини от Пловдив:
Бивш депутат от Пловдив: Може би има основание за касиране на изб...
Катастрoфа на кръстовище в Пловдив, кола се е преобърнала
Директорът на НХГ- Пловдив: Против сме да се отдава признание на ...
Полицаи спряха за проверка в Пловдив шофьорка, изцъклиха им се оч...
Сигнал: Това се случва в елитен пловдивски жилищен квартал
В Асеновград задържаха трима за купуване на гласове


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).