ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пламен Моллов: България винаги се стреми към налагане на качествени вина | ||||||
| ||||||
България винаги се стреми към налагане на качествени вина. Така председателят на Националната лозаро-винарска камара Пламен Моллов отговори пред журналисти в Пловдив на въпрос може ли България да наложи качествени вина на външния пазар. Моллов добави, че неслучайно, когато трябваше да определим мерките за подпомагане на винарския бранш, една от тях е била налагане на мярка за възможност на промоция на българските вина. За съжаление, тя все още не е използвана, защото се оказа много трудно налагането на модели за промоция на вината, каза Моллов. За това у нас винарите нямат достатъчно опит, смята той. Но този опит не е голям и в европейските страни, посочи Моллов. Тези, от които България се учи, са новите винарски страни. Те са най-системни в своите усилия да налагат качествена продукция, смята Пламен Моллов. Въпреки това, обаче България налага своите вина чрез индивидуалните действия на водещите изби у нас, които в крайна сметка определят структурата и облика на бранша, каза председателят на камарата. Доказателство за това са престижните награди, отличия и награди, които български вина получават на международни изложения постоянно и по тази причина нямаме основания да не се гордеем, с това което постигаме. Националната лозаро-винарска камара организира национални конкурси ежегодно, на които журито е интернационално, като идеята е освен да бъдат отличени вината, тази култура чрез водещи енолози в журито да се пренесе в тези страни и те да го налагат чрез техните публикации по света. Пламен Моллов бе сред официалните лица при откриването на "Дефиле на младото вино" в Старинен Пловдив. По думите му, днешното събитие, което се провежда за втора година, има амбицията да стане интернационален конкурс. Организаторите ще се опитат да разширят участието в него.Това, по мнението му, е най добрата възможност за реклама на българското вино. Разбира се, младото вино никога не носи всички характеристики на качественото вино, но е важна традицията. Тази инициатива е важна, за да се говори за традицията и виното, за продукта, който ни прави горди, че сме българи. Защото не са много страните, които са познати като винарски страни. А ние сме такава и можем да се гордеем с това. По-добра реклама от това няма, каза Моллов. На "Дефилето на българското вино" в Пловдив се представят 50 вида вина на 20 винарски изби у нас, след тях и такива, които са се наложили на външния пазар. |
Още по темата: | общо новини по темата: 11 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 30.11.2010 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета