Аргументът е, че на конкурса те са били спечелени от него, но ги е предоставил на подизпълнители. Сега си ги взема обратно. Доскорошният оператор на линия 66 Димитър Чолаков твърди, че по нея се движат 30-годишни рейсове. На същото мнение е и друг превозвач - Петко Ангелов от "Автобусни превози".
Двамата и Йордан Тотев атакуват в Административния съд заповедта, с която 1 и 66 са върнати на Веселин Дошков.
"До вторник по линия 66 се движеха чисто нови автобуси "Исузу", произведени м.г. Сега те стоят в гаража. А в същото време пловдивчани се возят на таратайки", негодува Чолаков.
С колегата му Ангелов обвиняват властта, че "Хеброс бус" държи над 50% от линиите в Пловдив.
Фирмата на Дошков обслужва 14 от общо 29 маршрута в града. Той пък твърди, че делът му в транспорта е около 30%.
"Истина е, че по линия 66 се движат по-стари автобуси, но гарантирам, че след месец по нея ще вървят чисто нови. Тогава ще поведем битка срещу "щъркелите" на Чолаков", отвърна управителят на "Хеброс бус".
Той упрекна колегата си, че някои от автобусите му били подправени камиони с надстройка.
"Скоро ще извадя пред общината един мой 7-8-годишен нископодов автобус срещу "щъркелите" на Чолаков. Тогава да видим пловдивчани кои от рейсовете предпочитат - моите или неговите", закани се Веселин Дошков.
Транспортните босове наричат с жаргон "щъркели" маломерните автобуси, където пътниците трябва да преодолеят няколко стръмни стъпала, за да влязат в тях. По доста от линиите в Пловдив се движат тъкмо такива рейсове.