ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Платформата Bulgaria wants you представя Пловдив в четири атрактивни видеа | ||||||
| ||||||
Това коментира продуцентът Андрей Арнаудов по повод кампанията на мултимедийната платформа Bulgaria wants you за Пловдив. Кампанията на Bulgaria wants you ("България те иска") представя специално разработени видеа, посветени на предимствата за живот и кариера в града под тепетата. До момента Пловдив е общината с най-голямо видео съдържание в платформата на Bulgaria wants you като сред темите са IT технологиите, образование и туризъм. Част от платформата са и видео визитките на експати или вдъхновяващи българи, които разказват за историята на успеха си, постигнат в България. Платформата Bulgaria wants you има за цел да привлече български граждани от чужбина, както и да задържи младите българи като представя по атрактивен начин информация за стандарта и начина на живот в различни региони на страната. Основатели на платформата са продуцентите Андрей Арнаудов и Иван Христов. Видеата, част от кампанията на Bulgaria wants you за Пловдив, можете да следите на Фейсбук страницата на Община Пловдив в рамките на тази седмица: https://www.facebook.com/PlovdivMunicipality Поздрава на Андрей Арнаудов, по повод старта на кампанията в Пловдив, можете да видите тук: https://fb.watch/2n91RU4-xP/ |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5631) | 58% | |
Не (3115) | 32% | |
Не мога да преценя (908) | 9% |