ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдив през 2019-а ще ври и кипи от събития | ||||||
| ||||||
240 проекта ще започнат да се реализират от средата на тази година, като първи издания през есента ще видим на кулинарния фестивал Mood for food и танцовия формат Swing Dance festival. Пътуващ театър на френска организация, обединяващи над 20 международни циркови трупи и проектът на Драматичен театър Пловдив - Европейска одисея също стартират до края на 2018-та. Пловдив се нарежда и сред най-демократичните столици на културата с методиката, която прилага към включването на културни оператори, артисти и различни организации при изготвяне на програмата си, както бе отбелязано и на мониторинга провел се миналата седмица в Брюксел. Равносметката от отворени покани показва, че над 1100 организации са изпратили проектните си предложения през 8 отворени покани досега. Пловдив е единствената столица на културата, която не прилага директни възлагания, за да даде възможност на по-широк спектър от идеи и организации да се включат в най-мащабния проект на първата културна столица на България. По трите отворени покани, които оформиха гръбнака на основната културна програма на Пловдив 2019, бяха подадени над 250 кандидатури. Досега в четирите възможностите за кандидатстване към ключовия проект Капана - квартал на творческите индустрии, има подадени над 150 проекта. Обявената за първи път международна резидентна програма привлече над 300 кандидата от цял свят, от постъпилите над 230 кандидати за включването в отворената покана за читалищата и работа с региона, са одобрени 93, отворените покани за малки проекти привлякоха над 250 идеи от България и Европа. В момента очакваме и най-добрите проекти от останалите градове- финалисти - София, Велико Търново и Варна. За тях също е предвиден бюджет от 500 000 лв. Според независимо външно изследване, неразделна част от работата по инициативата, става ясно и че през изминалата 2017-та повече от 60% от анкетираните на територията на страната вече са информирани за проекта столица на културата. За почти половината (45%) от националната общественост, фактът, че Пловдив е Европейска столица на културата през 2019 г., оказва влияние върху желанието им да посетят града. Статистиката потвърждава, че най-широка информираност за проекта на територията на страната се получава през националните телевизии, които се очертават като най-успешния канал за разпространение на информация по темата. Маркетинговият план за периода до края на 2019-та ще разчита на каналите оказващи най-силно влияние върху обществото. Той включва 2 кампании на национално ниво за тази година и две през годината на титлата с международен фокус. Включването в телевизионен сериал в партньорство с една от най-големите медийни групи в страната има за цел чрез нестандартен за България маркетингов инструмент, не само да популяризира проекта, но и да допринесе за развитието на киноиндустрията в града и региона. Този изключително популярен в световен мащаб подход, реализиращ подобен тип продукции, ще даде и добавена стойност за града и развитието на киноиндустрията чрез наемането на актьори, статисти и включването на технически екипи и други. Следващият месец ще се реализира и рекламна кампания между Пловдив и Матера в Рим и Милано. Това е първата съвместна рекламна кампания между два града носители на титлата в историята на проекта. |
Още по темата: | общо новини по темата: 965 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/161 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 26.04.2018 г.
0
на 26.04.2018 г.
0
на 26.04.2018 г.
-1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Банка ДСК с официално изявление
15:00 / 08.11.2024
На колко градуса да е климатикът през зимата?
08:49 / 08.11.2024
Проф. Рачев: На 10 ноември всичко свършва
09:13 / 08.11.2024
Какво е "фъбинг" и защо да го избягваме на всяка цена
19:33 / 09.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета