ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдив спечели проект за близо 500 000 лв.
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:03 / 04.07.2012Коментари (19)10222
© Plovdiv24.bg
Общината спечели "Пловдив@ВиаДиагоналис", предаде репортер на Plovdiv24.bg. Новината съобщи кметът  Иван Тотев като поясни, че става въпрос за проект за туристическите атракции на стойност 470 744 лева. 

Проектът е по Оперативна програма "Регионално развитие - устойчиво развитие на туризма". Продължителността му е 18 месеца. Съфинансирането е в размер на 5% или 23 537.20 лв., а като партньори на Пловдив ще се включат и общините Асеновград и Родопи.  

Основна цел на настоящия проект е да подкрепи и увеличи интереса към конкурентоспособни туристически атракции на територията на общините Пловдив - Асеновград - Родопи, които ще допринесат за диверсификация на туристическия продукт, намаляване на териториалната концентрация и по-равномерно разпределение на ползите от туризма, разказа градоначалникът.

Основните целеви групи на проекта са представители на туристически агенции и туристически оператори, представители на туристическия бизнес, представители на музеи и туристически организации, специализирани групи с научни и хоби цели, неправителствени организации, занимаващи се със свързани с туризма дейности, в т.ч. Консултативни съвети по туризъм на общините в региона, туристически дружества, браншови организации в сферата на туризма, на регионално и национално равнище, организации на инвалиди, екоорганизациии и др. Крайните бенефициенти са туристи от България, чуждестранни туристи, ученици и студенти.

Предвижда се разработването на два туристически пакета. Единият е ViaDiagonalis през вековете. Става въпрос за общ маршрут, проследяващ културно-историческото развитие на района през вековете и представящ най-интересните и посещавани туристически забележителности, като се включат и водещите културни ценности от другите две общини - Асенова крепост, Белинташ и др, разказа още кметът.

Вторият е наречен Манастирски тур. Това е маршрут за поклоннически туризъм, включващ Родопската "Света гора" и църкви от Пловдив.

Рекламната  кампанията за проекта ще бъде реализирана през пролетта на 2013 г. преди активния туристически сезон. За целите й ще бъдат подготвени изработване на рекламни филми, рекламни TV клипове, изработване на брошура, пътеводител, карта, разработване на слоган и лого на бранд "Plovdiv@ViaDiagonalis", допълни Тотев.

Ще се проведе и Международна рекламна кампания, насочена към румънския пазар и пазарите на ползващите английски и немски език. Предвидени са публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания, публикации от по 3 стр. в издания на английски и румънски език, PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски и румънски език, рекламни банери във водещи електрони платформи, кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни водещи социални медии или мрежи.

Фокусът на национална рекламна кампанияка ще бъде насочен към българския пазар. Предвидени кампания с платена реклама по национални TV канали, кампания с платена реклама по национални радиостанции, планиране,изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама.

Ще се направи реклама на билбордове по протежение на магистрала "Тракия", на ключови места в София, на изходите от летищата в София и Бургас, PR публикации във водещи електрони платформи на български език, както и рекламни банери във водещи електрони платформи на български език.

Гарантирано е участие на продукта в 3 туристически борси и изложения в страната или чужбина, както и в тематични изложения извън територията на страната, а именно: Туристическо изложение Borsa mediterranea del turismo arheologico - Пестум, Италия), Туристическо изложение TTR - Букурещ, Румъния и участие в Международна туристическа борса "Културен туризъм" - Велико Търново.

Изпълнението на проекта ще допринесе в дългосрочен план за повишаване на привлекателността и конкурентноспособността на района, и като цяло за подобряване, обновяване и доразвиване на съществуващите туристически атракции и продукти на територията на общината, убеден е градоначалникът.





Още по темата: общо новини по темата: 7
05.06.2014 »
05.06.2014 »
04.06.2014 »
03.02.2014 »
17.07.2013 »
29.01.2013 »
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Gergana Kovatcheva
премахни филтъра

-3
 
 
Може ли да попитам какво се случва със спечелените в началото на годината проекти като Колодрума например (там не се работи със сигурност) ?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
България в еврозоната
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Реставрират Голямата базилика
Дефиле на младото вино 2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: