ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдив става център на комуникационната индустрия | ||||||
| ||||||
На 9 юни от 10:30 до 12:30 в голямата конферентна зала е първият уъркшоп "Talking Brands - Цялост и дигитално приложение“, който ще бъде воден от Велина Мавродинова, графичен дизайнер и арт директор с над 30-годишен опит, и Апостолос Болкас, дигитален стратег и основател на Digiheroes, дигитална маркетингова компания. Предназначен е за тези, на които ежедневно се налага да създават или развиват съдържания за марки, подходящ е за дизайнери, копирайтъри или бранд мениджъри, чиято работа е създаването и развитието на бранд съдържания. По същото време в зрителната зала са предвидени интересни представяния и дискусии. Програмата започва с ADC*E - The Best of European Design & Advertising Awards 2021 - Gold Winners Screening. От 12:00 часа е дискусионният панел на Redlink.bg: RedChair Talks: "Къде ми е бюрото?“, в който ще участват Десислава Олованова – CEO McCann София, Мая Миланова – HR експeрт, мениджър и co-founder на mindhire.me и Любов Кирилова- съосновател и треньор, Happiness Academy. От 14:00 до 15:00 часа Практика ще представи The Art of Presentation с Мартин Димитров, Йордан Жечев и Радослав Бимбалов, а след тях д-р Румяна Желева ще запознае участниците с каузата на маркетинга с кауза. Вторият ден ще завърши с дискусионен панел "ГИЛДИЯ“ - идея, която се осланя на необходимостта от колаборация между всички страни в комуникационната индустрия. В рамките на третия ден от фестивала (10 юни) от 10:00 до 15:00 часа в конферентната зала, рекламна агенция New Moment New Ideas Company - София организира специален уъркшоп “Agency-Client Business Relation: Partnership or Segregation?", предназначен за представителите на агенции и клиенти от средно и високо управленско ниво. Сред темите, които ще бъдат засегнати са водещите световни тенденции в бизнес отношенията между агенции и клиенти, нуждите на клиентите и услугите, които получават от агенциите в България, процесът на съвместно създаване на стойност, оценяването на успеха и приноса на отделните участници в създаването на интегрирани маркетингови комуникации и избягването на смъртоносната спирала в отношенията между агенция и клиент. Уъркшопът ще се води от двама преподаватели от New MBA - Creative Business School Belgrade - Наташа Джурджевич и Ненад Лозович. По същото време зрителната зала на Дома на културата "Борис Христов“ в Пловдив ще събере чуждестранните гост-лектори. В 10:00 часа е първото представяне на Ion Cojocaru “Lutz", Content Director, McCann Worldgroup Romania - "Netflix for brands", следван от Jörg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe CEE с "Why win? How to avoid turning ad festivals into "awards for awards sake" и Peter Horrocks CBE с “The regulators are coming" – how increasing controls on digital content pose challenges for media and marketeers. В 13:00 часа Maksym Lazebnyk CEO, All-Ukrainian Advertising Coalition ще представи рекламната индустрия в Украйна по време на война. В 14:10 Мария Тойчева, Strategy Leader, STORiO by Economedia и журналистът от Капитал Сирма Пенкова ще ни отведат на пътешествие с "Пътеводител на метавселенския рекламист“. Непосредствено след тях Ирина Недева от АЕЖ-България и доц. Ралица Ковачева от Fact Check ще коментират "Хибридната война и дезинформацията“. "EMBRACE THE GLITCH. Seeing the moments to zig not zag“ е темата която ще бъде представена от Lizi Hamer, Executive Creative Director, No2ndPlace; Regional Creative Director @Octagon, Sponsored by noblegraphics, Powered by See It Be It Bulgaria. Лекционната част завършва с "The Future And The Power of Listen“ и стратега Симеон Маринов. От 19:30 часа е първата част от церемонията по награждаването на победителите. 11 юни, последният ден от ФАРА 2022, ще започне в 12:00 със SAATCHI CIRCLE - презентации на участниците пред журито. По покана на B+RED в програмата на съботния ден, 11 юни, от 13:00 часа на сцената ще се качат Moritz Grub и Lena Gahn от Amsterdam Berlin с лекция на тема "Driving Creative Excellence“. Веднага след това са предвидени въпроси и отговори с журито. Кулминацията е от 19:00 часа със заключителна церемония по награждаване на победителите във ФАРА 2022. Входът ще е с покани. От 8 до 11 юни гостите ще могат да разгледат ADC*E Exhibition - The Best of European Design & Advertising Awards 2021, както ФАРА 2022 Изложба, която представя рекламните форми, участващи в конкурса. Творческата, маркетинговата и рекламната професионална общност ще се събере отново заедно, за да сподели идеи, опит и да отличи най-добрите постижения на българската реклама и примери за подражание за гилдията. ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции. Проектът е част от програма "Наследство" на Пловдив – Европейска столица на културата 2019. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета