През 2020 брандът празнува двоен юбилей - 40 години от създаването му във Франция и 20 години от стъпването на марката на българския пазар. Това е поводът за промяна, но основната причина за прилагане на новата търговска концепция e клиентът. За да отговори на нуждите на съвременния потребител, в края на миналата година френската верига стартира обновление на един от първите си магазини у нас.
Реновираният магазин в Пловдив на бул. "6-ти септември“ отваря врати на 20 март 2020г. от 8:00ч не само с обновена визия на магазина, но и със съществена промяна на начина на обслужване на клиентите. В основата на новата търговска концепция са именно актуалните нужди на потребителите.
Модернизацията, от която първо пловдивчани ще могат да се възползват у нас, включва основното обновяване на фасадите и на сградите, на оборудването, сигнализацията и обозначенията, подобрено излагане на продуктите. Обновена ще е и продуктовата оферта, както и начинът на взаимодействие с клиентите.
За целта, магазинът на Mr.Bricolage на бул. "6-ти септември“ ще разполага с център за обслужване на клиенти; кът за онлайн търговия и повече възможности за поръчка и доставка; ясна, опростена и достъпна оферта спрямо нуждите и проектите на клиентите и промяна в начина на излагане и означаване на продуктите.
Мосю Бриколаж са подготвили много изненади за първите клиенти на обновения магазин в Пловдив – томбола с награди, уникални подаръци и ексклузивни оферти.