© | Китайският кандидат за летището разполага от огромна флотилия от собствени самолети и собствена авиокомпания. |
Продължава сагата около концесията на летище Пловдив. На финалната права останаха само двама кандидати, като офертата на китайския гигант HNA е много по-добра от тази на консорциума между местните ПИМК и ТИЗ (Сиенит). Интереси на трета страна, прикрити зад държавната бюрокрация, са на път отново да съсипят конкурса и бъдещето на летището. Въпреки това процедурата не е отпаднала официално. Затова от Plovdiv24.bg проведохме допитване сред нашите читатели, за това кой концесионер биха предпочели да вземе летището. Претендираме за представителност на проучването, тъй като най-четена медия в Пловдив, можем да зададем въпроса на възможно най-много пловдивчани.
В допитването се включиха 1417 наши читатели. Те дадоха повече от категоричен отговор, че не искат местните "играчи" да стъпят на летището и предпочитат китайския гигант.
54% от анкетираните предпочитат HNA Group да стане концесионер на летище Пловдив. 33% от отговорилите искат то да остане държавно, а два мизерните 8% от анкетираните искат то да попадне в ръцете на консорциума между местните ПИМК и ТИЗ (Сиенит). 5% от анкетираните са отговорили,ч е нямат мнение.
Всички новини за така чаканото възраждане на летище Пловдив, можете да прочетете в линковете под тази новина! |