© Bulfoto | |
За некоректно поведение на "Булсатком" сигнализира на пощата на Plovdiv24.bg огорчен пловдивчанин. Ето за какво става дума:
Здравейте! Искам да изкажа възмущението си от некоректното поведение на "Булсатком". В средата на ноември заявих желание да стана техен абонат и посетих офиса им до блок 100 в "Тракия" в Пловдив. Там служителките много учтиво ми обясниха процедурата за доставяне на цифрова телевизия и интернет и след като приеха заявката ми, казаха, че техниците ще дойдат най-вероятно в началото на декември и не по-късно от 10 число. Тъй като към онази дата бях клиент на друга компания, с едномесечно предизвестие, което изтече на 19 декември, прекратих договора си с нея.
От "Булсатком" ми доставиха интернет още на 1 декември, но не и телевизия. Направих няколко опита да поискам обяснение за последвалото забавяне, но ми бе заявено, че фирмата изпитва проблем с оборудването и по-точно с липсата му. Чакали внос. Кога обаче ще бъде осъществен този внос - не казват. Така дойде 19 декември, от другата компания естествено изключиха тв сигнала и аз де факто останах без телевизия. Защо, питам аз, още през ноември не ме предупредиха, че може да има закъснение? Недоумявам. Аз, разбира се, намерих изход от ситуацията, като станах клиент на друг тв доставчик. Колко да ги чакам? Поне да бяха казали кога ще получат въпросното оборудване, за да преценя дали си струва! Но нямаше начин да рискувам да остана без телевизия за празниците. Разбирам, че могат да възникнат проблеми по всяко време, но не разбирам защо "Булсатком" допусна граждани от цяла България, изявили желание да станат техни клиенти за сметка на конкуренцията им, да останат в позицията на чакащи нещо, което не е ясно в какви срокове ще бъде изпълнено???Ето какво заявиха от отдел "Оплаквания" на "Булсатком" за нашите читатели:
Поради големия наплив на нови абонати имаме частично затруднение с наличността на оборудване и затова закъсняват монтажите. Те ще бъдат извършени, но със закъснение. Когато хората се обадят на нашите телефони, ние ги уведомяваме за това. Това е проблемът в момента. Искаме да им доставим услугата, но по празниците винаги имаме голям наплив и е възможен такъв проблем. За срок не можем да поемем ангажимент. Очакваме зареждане на оборудване и след това техническите ни екипи ще извършат монтажите. Имахме готовност, но не очаквахме толкова много желаещи да станат наши абонати. След като получим техниката, ще обслужим желаещите спрямо датата на постъпване на заявката им.
Смятате ли да компенсирате хората за това дълго чакане, попита Plovdiv24.bg?
Когато абонат сключи договор, тогава можем да говорим за обезщетение. Не е въпрос на нежелание, но просто нямаме оборудване. За конкретни дати не може да се говори. Така отговориха от "Булсатком". |