Пловдивчанин: Пиша Ви в момент на безсилие и огромно разочарование

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (4)
09:57 / 16.01.2025
8203
Читател на Plovdiv24.bg се свърза с нас, за да разкаже за поредния проблем в Пловдив. Даваме думата на човека сега:

Здравейте! Пиша Ви в момент на безсилие и огромно разочарование, търсейки всеки възможен начин за съдействие. Става въпрос за следния случай:

Всяка година през януари се обявява дата за онлайн кандидатстване/подаване на заявления за продажба на мартеници на площад "Централен". Поради огромния интерес към местата за продажба на мартеници на центъра от община Пловдив са преценили, че кандидатстването ще се извършва по интернет и първите, успели да подадат заявления за най-кратко време, печелят най-желаните места.

Дотук добре! Тази година уреченият ден за кандидатстване беше 15.01.2025г, като часът за стартиране на кандидатстването беше заложен за 08:30 /тогава страницата на общината в раздел "мартеници сезон 2025" става активна и достъпна за подаване на онлайн документи/!

Отново, до тук прекрасно (пак пояснявам, че веднъж отворил сайта, всеки се старае да е готов с попълването за под 1 минута, понеже най-желаните места се запълват за секунди). 

Вчера сутринта в 8:30 часа стартира и кандидатстването, но за голямо мое разочарование (а и не само мое) сайтът на общината (раздел мартеници) се срина почти мигновено! Малцина (имам приятели и познати, които също кандидатстват) са имали късмета да пуснат заявленията си безпроблемно и бързо, за всички останали (както е и моят случай) сайтът просто беше паднал и в продължение на 10 минути нищо не можеше да се направи.

На много хора това би се сторило като незначителен проблем, но за нас, тези, които цяла година изработваме със собствените си ръце мартенички, това изглежда несериозно. Все пак тук става дума за бързина в кандидатстването и това, че хората отговарящи за поддръжката на сайта не са си свършили работата, не би трябвало да рефлектира върху нас пряко. Уви, не е така! 

Опитах се веднага да се свържа с общината и да сигнализирам за създалия се проблем, но от там не получих адекватно съдействие /чиновниците там бяха или некомпетентни, или се държаха така, все едно нищо кой знае какво не се е случило/. Това ме накара да Ви пиша с надежда, че все пак може да се даде гласност на случая.

Подобен проблем не се появява за пръв път при кандидатстването онлайн за места за мартенички. Проблеми имаше и предходните няколко години, като класиранията бяха нулирани и беше насрочвана нова дата за кандидатстване, за да имат всички равен старт. 

Все пак живеем в 21 век във втората по големина община в България и е несериозно официалният сайт на общината да има поддръжка, която не си върши адекватно работата. 

Надявам се да дадете гласност на случая понеже всяка година по това време се сблъскваме с едни и същи проблеми!

Поздрави.

Виж коментарите (4)

Още по темата (16):
02.03.2025 В знак на благодарност пловдивчанка дари 3 500 мартенички на УМБАЛ "Свети Георги"
01.03.2025 Първият предвестник на пролетта е вече тук
01.03.2025 Стара легенда за мартениците и хан Аспарух
01.03.2025 Гневен пловдивчанин: Срам за Общината
01.03.2025 Депутати раздаваха мартеници на пловдивчани
01.03.2025 Раздадоха безплатни мартеници в Пловдив
Още новини от Новини от Пловдив:
МГ–Пловдив отново е домакин на престижното състезание "Румен Гроз...
Катастрофа в Пловдив, тир и кола се удариха
Протест в Пловдив заради скандала с изборните резултати
Веселина Ботева: Социалният проект "Грижа в дома" е изключително ...
Социалният министър от Пловдив: Осигурени са парите за две важни ...
69-годишна жена от Пловдив хвърли през терасата 3 бона


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).