
ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчанин: Пиша Ви в момент на безсилие и огромно разочарование | ||||||
| ||||||
Здравейте! Пиша Ви в момент на безсилие и огромно разочарование, търсейки всеки възможен начин за съдействие. Става въпрос за следния случай: Всяка година през януари се обявява дата за онлайн кандидатстване/подаване на заявления за продажба на мартеници на площад "Централен". Поради огромния интерес към местата за продажба на мартеници на центъра от община Пловдив са преценили, че кандидатстването ще се извършва по интернет и първите, успели да подадат заявления за най-кратко време, печелят най-желаните места. Дотук добре! Тази година уреченият ден за кандидатстване беше 15.01.2025г, като часът за стартиране на кандидатстването беше заложен за 08:30 /тогава страницата на общината в раздел "мартеници сезон 2025" става активна и достъпна за подаване на онлайн документи/! Отново, до тук прекрасно (пак пояснявам, че веднъж отворил сайта, всеки се старае да е готов с попълването за под 1 минута, понеже най-желаните места се запълват за секунди). Вчера сутринта в 8:30 часа стартира и кандидатстването, но за голямо мое разочарование (а и не само мое) сайтът на общината (раздел мартеници) се срина почти мигновено! Малцина (имам приятели и познати, които също кандидатстват) са имали късмета да пуснат заявленията си безпроблемно и бързо, за всички останали (както е и моят случай) сайтът просто беше паднал и в продължение на 10 минути нищо не можеше да се направи. На много хора това би се сторило като незначителен проблем, но за нас, тези, които цяла година изработваме със собствените си ръце мартенички, това изглежда несериозно. Все пак тук става дума за бързина в кандидатстването и това, че хората отговарящи за поддръжката на сайта не са си свършили работата, не би трябвало да рефлектира върху нас пряко. Уви, не е така! Опитах се веднага да се свържа с общината и да сигнализирам за създалия се проблем, но от там не получих адекватно съдействие /чиновниците там бяха или некомпетентни, или се държаха така, все едно нищо кой знае какво не се е случило/. Това ме накара да Ви пиша с надежда, че все пак може да се даде гласност на случая. Подобен проблем не се появява за пръв път при кандидатстването онлайн за места за мартенички. Проблеми имаше и предходните няколко години, като класиранията бяха нулирани и беше насрочвана нова дата за кандидатстване, за да имат всички равен старт. Все пак живеем в 21 век във втората по големина община в България и е несериозно официалният сайт на общината да има поддръжка, която не си върши адекватно работата. Надявам се да дадете гласност на случая понеже всяка година по това време се сблъскваме с едни и същи проблеми! Поздрави. |
Още по темата: | общо новини по темата: 16 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg