Често си поръчваме от този ресторант храна за офиса, но днес в порцията ми за обяд пристигна ясно отгризан картоф и следи от зъби. Изпращам Ви и снимков материал. Надявам се да ми помогнете да се разчуе това, защото в 21 век не може да има такива инциденти в държава от Европейския съюз. Досега не е имало подобни инциденти, а малко по-късно от заведението дойдоха и ми донесоха нова порция храна.
Репортер на сайта се свърза с управата на въпросното заведение, откъдето увериха, че получават подобно оплакване за първи път и че веднага са доставили нова порция, въпреки че не изключват нещата да не са точна такива, каквито се представят от Николай Тодоров. Ето какво заявиха от ресторанта:
"Никога преди не ни се е случвало подобно нещо и не сме имали каквито и да било оплаквания. Освен това не е ясно дали всичко е точно така, както се представя. Всичко е възможно. Стараем се клиентите ни винаги да са доволни и независимо от това какъв проблем е възникнал, задължително сменяме порцията. Така постъпихме и в конкретния случай."