Здравейте, уважаема медия! Искам да изкажа поредната гавра от страна на фирмата-превозвач, която обслужва линия 10. От заместник-кмета по транспорт ни съобщиха, че
разписанията вървят на 100%, а дали е така? Така читател на
Plovdiv24.bg започва сигнала си. И добавя:
"На 10.10.2022 г. на спирка "Форум Тракия" от 6:30 до 7:00 ч. не се появи автобус по линията, като от 6:42 трябваше да се появи от жк "Тракия" А13. Имаше и много хора на спирката, които явно също са чакали въпросната линия. През това време са минали няколко автобуса по линии 4, 17, 29, 66, 18.
Подавал съм сигнали до ОКТ и до фирмата-превозвач, като резултатът е нулев. Дори от фирмата-превозвач не очаквах, че ще получа такова грозно отношение! Преди имаше сигнал по същата линия за смяна на маршрут, който не е утвърден от Общината, като получих отново същото грозно отношение, като дори се наложи да затворя телефона, за да няма неприятности.
Не разбирам защо, като Общината прехвърли линия 6 към друг превозвач, ще се подобри ситуацията? Според мен няма, защото другите превозвачи ще пуснат автобуси тип "щъркел" по тази линия и хората все повече ще недоволстват. А като не може сегашният да я обслужва, Общината най-добре да си я вземе и да я вкара в новосъздаденото общинско дружество по транспорт, а именно
"Екобус Пловдив", при което трябваше така и да направят с линия 10.
Искам Общината да следи не само две автобусни линии, а целия градски транспорт, защото има много оплаквания от граждани, а никакви действия не се предприемат, като явно се работи срещу превозвач, който се грижи за удобството на Пловдивчани. И съвет за хората, които са получили това грозно отношение от служител на която и да е транспортна фирма: търсете си правата!"