На редакционната поща на Plovdiv24.bg получихме поредния сигнал от огорчен и измамен пловдивчанин. Този път инцидентът се е случил в аптека, откъдето са отказали да сменят лекарство, продадено на въпросния мъж ден по-рано, което е било с изтекъл срок на годност. Ето за какво томно става въпрос, а коментарите за обслужването в пловдивските аптеки оставяме на вас - нашите будни читатели:
Здравейте на целия колектив! Пиша ви за първи път във връзка с неприятен инцидент, който ми се случи тези дни. Става въпрос за следното: На 05.03.2012 г. закупих лекарски продукт от аптека "Марешки" с изтекъл срок на годност. Лекарството, което ми дадоха, беше за сина ми, който е на 3-4 годинки. Лекарството беше му предписано и препоръчано от личната му лекарка. Не обърнах внимание на срока на годност. След като му дадох едно драже от него, той каза, че не е като предишните. Имаше предвид, че са много твърди, понеже не за първи път ги приемаше и имаше представа за усещането им.
На следващата сутрин аз веднага отидох до аптеката, от която бях закупил лекарството, и им представих продукта, който са ми продали, детското лекарство с изтекъл срок на годност. Също така представих и касовата бележка, която удостоверяваше дата, час и място на закупуване на продукта и неговия бар-кода. Поисках да ми бъде сменено с ново, чиито срок на годност да не е изтекъл, но явно нямаха и ми казаха, че не могат да ми го сменят, камо ли да ми върнат парите. Аз им казах, че ще подам жалба в Регионалната здравна инспекция. Което впоследствие направих. Ако ви е интересен казусът, в който попаднах, мога да представя на сайта ви продукта и касовата бележка, с която удостоверявам казаното от мен.
Също така евентуално, ако наистина случаят ми представлява интерес за Вас, бих искал чрез послание от сайта ви към всички хора да следят за сроковете на годност на лекарствата, продадени им от аптеката, в която попаднах!