В редакцията на
Plovdiv24.bg получихме пореден сигнал за лошо обслужване в градския транспорт на града. Ето какво ни пише пловдивчанин:
Здравейте. За пореден път се сблъсквам с наглостта на служителите в градския транспорт. Вчера, 21.09, около 16:30 се качих в автобус по линията 11 от Сточна гара в посока Тунела. Трудно стъпвам поради хронични болки в крака, но прочетох на предната врата "Вратата не се отваря". Успях за задната врата. Беше автобус от малките "Исузу". Когато се качих, видях първите три седалки, оградени с ластик и обозначени със "Служебно място" (кое от трите беше служебно, не стана ясно). На други две седалки (единствените свободни и неслужебни) се беше разплул кондукторът.Той видя, че куцам, но не освободи място. До пл. "Съединение" предната врата не се отваряше, но на споменатата спирка беше отворена заради слизаща дама. Попитах защо досега не се е отваряла вратата и защо кондукторът заема неслужебни места. Не получих адекватен отговор, а просташкото "ти ша ми кайш кво да праа".Горното само за информация, защото явно шофьори и кондуктори в Пловдив само изнудват началниците си, а последните не правят нищо да озаптят и дори да накажат безпределната наглост.Припомняме, че кондукторите нямат право да поставят бележки с надпис "Служебно място". Също така няма и клауза между ОП "Организация и контрол на транспорта" и автобусните превозвачи имат ли право служителите на подобни действия за запазване на място.
Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.