ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин даде 489,99 лева в хипермаркет, след час си поиска парите обратно, удари на камък! | ||||||
| ||||||
Ето какво ни съобщи редовен читател на Plovdiv24.bg. "Искам да споделя моята сага със закупуването на бензинова самоходна косачка от марка Raider, модел RD GLM-08. Доскоро ползвах косачка модел RD GLM-04 на същата марка, но тъй като стартерът се развали и няма внос, се наложи да закупя нова такава. На 23.07.2021 г. я взех от магазин "Практикер" в Пловдив за сумата 489,99 лв. Половин час след това я заредих с бензин и масло, и при започване на косенето предното ляво колело падна. Завих го, при което стана невъзможно да се върти. При повторен опит да кося, освободих гайката леко, но то отново падна. За кратко време установих, че проблемът е в по-късата лява шпилка (разликата между лява и дясна беше 5 мм). При завита гайка на дясното колело резбата на шпилката стърчи малко, докато лявата не излиза от гайката, както е видно от снимките. До час, след като беше закупена, се върнах в магазина с основанието, че е има фабричен дефект, който не позволява нормално използване на косачката за целта, за която съм я купил. Направих рекламация и поисках възстановяване на сумата, но ми беше отказано под претекст, че оторизираният сервиз трябва да се произнесе дали проблемът може да се отстрани. На 27.07.2021 г. получих съобщение, че косачката е отремонтирана и отидох на място. Още с влизането, преди да съм видял косачката, ми беше подаден за разписване документ, че нямам претенции и съм удовлетворен от направения ремонт. Не разписах документа, а пожелах да видя какво са направили. Всъщност ремонтът се състоеше в премахване на една шайба на лявото колело, слагане на три по-малки на резбата и запълване на гайката със силикон, което по никакъв начин не решава проблема с падане на колелото. За повече яснота прилагам снимки. Отново не ми е върната сумата и се наложи да пиша нова рекламация. Очаквам развитие в близките дни и ще Ви държа в течение. Бъдете живи и здрави". Междувременно нашият читател ни информира, че е подал сигнал и до Комисията за защита на потребителите, откъдето също очаква действия. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 09.08.2021 г.
0
Aнонимен
на 08.08.2021 г.
0
на 08.08.2021 г.
0
на 07.08.2021 г.
+6
на 07.08.2021 г.
+4
на 07.08.2021 г.
-1
на 07.08.2021 г.
0
на 07.08.2021 г.
+4
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета