Пловдивчанин емоционално обясни как е разиграван от мобилен оператор

Автор: Мариана Панчева
Коментари (9)
15:09 / 22.07.2016
11832
Един обикновен пловдивчанин реши проблема си с "Виваком" за броени минути, предаде репортер на Plovdiv24.bg

Това се случи след специално обаждане от страна на председателя на Комисията за регулиране на съобщенията, който днес изслушваше проблеми на хора от Пловдив и областта. 

Потърпевшият Димитър Граматиков разказа, че служители подлъгали съпругата му да се подпише документ, че иска да получава фактурите за телефон онлайн, а не на хартия. 

"А ние даже компютър нямаме", сподели мъжът и коментира, че така не можели да следят разходите си. 

Семейството започнало да звъни през час в Центъра за обслужване на клиенти, но там все нямало свободен оператор. Днес обаче веднага вдигнали и дори обещали, че проблемът ще бъде решен до месец след намесата на Комисията за регулиране на съобщенията. 


Този браузър не поддържа видео елемента.


Виж коментарите (9)
Още новини от Новини от Пловдив:
Обявиха кога ще е шестата "Мисия Лаута", от ОП "Градини и паркове...
РС-Пловдив излезе с официална позиция след ексцесиите за кучето М...
Разбиха склад в Пловдив, пълен с ментета на световни търговски ма...
Сигнал: Няма достатъчно контейнери. Районният кмет: Обърнете се к...
Засадиха 14 нови дръвчета в "Южен"
Съобщение, пуснато от жена, представяща се за дъщеря на известен ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).