Един обикновен пловдивчанин реши проблема си с "Виваком" за броени минути, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
Това се случи след специално обаждане от страна на председателя на Комисията за регулиране на съобщенията, който днес изслушваше проблеми на хора от Пловдив и областта.
Потърпевшият Димитър Граматиков разказа, че служители подлъгали съпругата му да се подпише документ, че иска да получава фактурите за телефон онлайн, а не на хартия.
"А ние даже компютър нямаме", сподели мъжът и коментира, че така не можели да следят разходите си.
Семейството започнало да звъни през час в Центъра за обслужване на клиенти, но там все нямало свободен оператор. Днес обаче веднага вдигнали и дори обещали, че проблемът ще бъде решен до месец след намесата на Комисията за регулиране на съобщенията.