![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчанин емоционално обясни как е разиграван от мобилен оператор | ||||||
| ||||||
Това се случи след специално обаждане от страна на председателя на Комисията за регулиране на съобщенията, който днес изслушваше проблеми на хора от Пловдив и областта. Потърпевшият Димитър Граматиков разказа, че служители подлъгали съпругата му да се подпише документ, че иска да получава фактурите за телефон онлайн, а не на хартия. "А ние даже компютър нямаме", сподели мъжът и коментира, че така не можели да следят разходите си. Семейството започнало да звъни през час в Центъра за обслужване на клиенти, но там все нямало свободен оператор. Днес обаче веднага вдигнали и дори обещали, че проблемът ще бъде решен до месец след намесата на Комисията за регулиране на съобщенията. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg