Пловдивчанин не може да се пребори с проблема си месеци
Животът в т. нар. "затворени комплекси" би трябвало да облекчава собствениците на имоти в тях при отстраняване на възникнали проблеми заради наличието на специфични правила. Обитатели на такива комплекси твърдят, че предимството някой друг да се грижи за битови проблеми понякога създава трудности и пречки. Не може, например, да имаш интернет доставчик по избор, защото инвеститорът е сключил договор с определен оператор и не е разрешено отказване или дублиране на услугата.
За друг казус сигнализира читател на Plovdiv24.bg. Пловдивчанинът не може да се пребори с проблема си в продължение на много месеци. Ето какво ни написа:
"В новопостроена сграда с акт 16 от около 8-9 месеца, служебният домуоправител "Информатор 456" и фирмата строител "Олимпия парк" в продължение на 5 месеца не желаят да отстранят теч от покрива над моя апартамент, намиращ се на ул. "Шипка" 23. По договор фирмата трябва да поддържа общите части. Домоуправителят твърди че покривът не е обща част и не отговаря за него, а фирма "Олимпия парк" вече 5 месеца лъже, че проблемът е отстранен. Теч обаче има след всеки дъжд."
Свързахме се с представител на "Олимпия парк", който заяви, че не са запознати с проблема и при тях не е постъпвал сигнал. С мениджъра на комплекса не успяхме да разговаряме лично заради голямата му ангажираност със срещи.