Пловдивчанин се свърза с Plovdiv24.bg, за да разкаже за неприятностите, които има с "Технополис". Ето какво каза Найден Добрев пред нашата камера вчера следобед: "Преди няколко дни закупих хладилник. Оказа се, че не отговаря на габаритите и поисках да го сменя, като си доплатя. Три поредни дни ходих до магазина, но управителят непрекъснато се криеше. По закона за защита на потребителите имам право в 7-дневен срок да го върна.
Говорим за това, че искам да си доплатя и да си взема друг, а не просто да върна този. Аз съм коректен с тях и вярвам, че те също трябва да са коректни с клиентите си. След петдневно размотаване едва вчера в 16,00 часа се срещнах с управителя, който категорично отказа да върна хладилника, който е в гаранция от пет години.
Какво още каза Найден - вижте в прикаченото видео!