Пловдивчанин огорчен от "Технополис"

Автор: Васил Динев
Коментари (42)
09:26 / 18.07.2017
47545
Пловдивчанин се свърза с Plovdiv24.bg, за да разкаже за неприятностите, които има с "Технополис". Ето какво каза Найден Добрев пред нашата камера вчера следобед: "Преди няколко дни закупих хладилник. Оказа се, че не отговаря на габаритите и поисках да го сменя, като си доплатя. Три поредни дни ходих до магазина, но управителят непрекъснато се криеше. По закона за защита на потребителите имам право в 7-дневен срок да го върна. 

Говорим за това, че искам да си доплатя и да си взема друг, а не просто да върна този. Аз съм коректен с тях и вярвам, че те също трябва да са коректни с клиентите си. След петдневно размотаване едва вчера в 16,00 часа се срещнах с управителя, който категорично отказа да върна хладилника, който е в гаранция от пет години. 

Какво още каза Найден - вижте в прикаченото видео!


Този браузър не поддържа видео елемента.


Виж коментарите (42)
Още новини от Новини от Пловдив:
"Столипиново в Европа" алармира за масово изселване на българи от...
Обещано: Бул. "Александър Стамболийски" готов до 31 януари догоди...
Безумие на АМ "Тракия". Пловдивски джип с много тежко нарушение
В Пловдив започна изграждането на нова детска градина
Искат да направят Пловдив следващия иновационен хъб в България
Лидер в модернизацията на транспорта с мащабни инвестиции


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).