Пловдивчанин остана разочарован след рекламация на телефон в Технополис
Пловдивчанин остана много разочарован от обслужването в магазин "Технополис“, където занесъл телефона си (в гаранция) за отстраняване на технически проблем. За неволите в супермаркета разказа Танко Гаригов, който изпрати писмо на редакционната поща на Plovdiv24.bg. Даваме му думата сега:
"Здравейте! Телефонът ми Samsung Galaxy A7, се повреди. Губеше обхват и интернет връзка. След разговор с оператор - "Теленор", подмяна на SIM карти, нулиране на настройките, операторът установи, че проблемът е технически. Телефонът ми е закупен от "Технополис" – Пловдив и е в гаранция. Още същия ден го занесох в магазина, от който съм го закупил.
При предаването на представител в отдел "Рекламации" възникнаха различия за външния вид на телефона. Служителят твърдеше, че се вижда леко изкривяване на корпуса. Аз не бях съгласен, защото телефонът ми винаги е бил с протектор и кейс. Служителката ми отговори, че тя не е техническо лице, и в сервиза ще изкажат крайното си становище. Тя направи снимки на телефона ми. Тъй като аз съм чувал за различни проблеми с рекламирани стоки, също снимах на място телефона си.
От отдел "Рекламации“ се свързаха с мен, за да ме уведомят, че телефонът ми е готов. Веднага отидох да си го взема, но останах изключително разочарован и неудовлетворен. Според служителката, проблемът е бил отстранен, като са сменили дънната платката. След като го взех в ръце, усетих грапавини по корпуса на телефона. Огледах го и установих, че имаше много груби надрасквания и остъргвания. Категорично заявих на служителката, че това или не е моят телефон, или в сервиза имат голям проблем.
Служителката не беше съгласна с това, твърдеше, че драскотините и надраскванията ги е имало още при предаването на телефона, и ни показа нейни снимки, от които не можахме да стигнем до консенсус относно повредите по корпуса на телефона. Служителката се опитваше да ме убеди, че това се е случило, защото камъче е попаднало между кейса и телефона. Аз не работя в каменоломна и твърдя, че винаги съм си пазел телефона, като много скъпа вещ! Според мен те са се получили при извършването на ремонтни дейности върху телефона ми. Отказах да получа телефона в този вид и се обосновах в протокола, който остана при тях.
Аз не получих екземпляр от него. Съобщих на служителката, че ще информирам КЗП за арогантното й поведение и за некоректно извършения ремонт. Обясних й, че ремонтът на такава скъпа техника за мен не може да се извършва с каквито и да е компромиси и това е част от договора между търговец и потребител! Служителката продължи да се държи надменно и с чувство, че аз няма какво друго да направя, освен да се примеря и да получа телефона си в този вид, който ми го предлагат“.