ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин поиска обезщетение заради претърпяно унижение в градския транспорт
Автор: Васил Динев 20:25 / 14.02.2020Коментари (4)20173
© Plovdiv24.bg
Читател на Plovdiv24.bg потърси нашата медия, за да сподели за унижение, свързано с градския транспорт в Пловдив. Даваме му думата сега: "Здравейте, пиша Ви във връзка с поредното своеволие от страна на шофьор от градски транспорт в Пловдив.

Вчера, 13 февруари, сутринта най-демонстративно и нагло шофьорът на автобус №66 не благоволи да спре на автобусната спирка, обозначена като "152 – срещу аптечно управление".

Точно преди спирката, на бул. "Пещерско шосе" има светофар, на който въпросният автобус трябваше да спре, защото светна червен сигнал. Затова ясно видях, че това е автобусът, който чакам и застанах на тротоара пред самата спирка и информационното табло, за да се кача по-бързо в автобуса.

За моя изненада обаче вместо да спре, шофьорът най-нагло се усмихна и продължи по пътя си. Със сигурност ме видя, защото дори имах време да му махна с ръка, виждайки скоростта, с която се движеше. За съжаление не успях да видя регистрационния номер на автобуса, но за сметка на това записах точния час, в който се предполагаш да спре, а именно 09:15 ч. (по случайност, точно по разписание и според таблото на спирката).

Абсолютно съм сигурен, че нямаше основателна причина за тази постъпка на шофьора, защото видях и неодобрителната реакция на пътниците, които са имали късмет да се качат от предната спирка. За съжаление този случай не е прецедент за Пловдив.

Следващият автобус пристигна в 09:24 ч., в който най-после успях да се кача. Регистрационният му номер е РВ6281СК, а номерът на билета, който си купих е 77834. Този шофьор и кондукторът потвърдиха, че са "четвърта кола", но не могат да кажат кои са колегите им пред тях от предишния курс по разписание. По думите им, би трябвало предишният автобус да е тръгнал в 09:11 часа от първа спирка.

Заради гореописаното своеволие и наглост не само закъснях за работа, а пропуснах и важна за мен служебна среща. Очаквам Вашето съдействие в намирането на нарушителя и своевременно писмено обяснение на ситуацията и взетите мерки за разрешаването ѝ. Вярвам, че гражданските ми права са нарушени и заслужавам да бъда обезщетен за претърпените загуби и унижение".

Репортер на сайта ще предаде сигнала на фирмата-превозвач, откъдето очакваме адекватна реакция!


Още по темата: общо новини по темата: 360
16.11.2024 »
15.11.2024 »
15.11.2024 »
08.11.2024 »
26.10.2024 »
12.10.2024 »
предишна страница [ 1/60 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Празник на пенсионера в Ж.Р.Тракия.Лично кметът Костадин Димитров ни поздрави.
на 15.02.2020 г.
+2
 
 
Това е редовна практика да не спират на обозначените спирки.Какво става с този транспорт,на пътя ли трябва да легнем,за да се научат че спирките не се подминават?
-2
 
 
Не се ли научихте, като имате важна среща да не ходите в последния момент? При това той тръгнал и с градския транспорт.
0
 
 
Крайно време е подборът на шофьори да се затегне, защото масово си правят каквото искат както с пътниците, така и по улиците и булевардите. Няма ден да не видя някои рейс да нарушава и то грубо правилата за движение. На Гладстон преди Търговската гимназия в посока Синдикалния дом винаги има задръстване, а тия наглеци си карат в насрещното и когато дойдат коли отсреща даже им махат с ръка да дадат назад за да минат. Виждал съм го поне 5 пъти! И това е просто един от много други примери. Разбирам, че гонят графици, но това не ги прави автоматично със специален режим на движение и далеч не им дава право да излагат на риск останалите.
+3
 
 
Те половината шофьори го правят този номер. На мен ми се е случвало и да не мога да сляза на спирката, на която искам. Съответно и хората не могат да се качат, защото шофьора се прави на шумахер. После вървя като гламава. Веднъж чаках на една спирка, шофьора ме под мина, а аз започнах да махам. Благоволи да спре все пак, а като се качих започна да ми крещи. Чакал да му благодаря. Как съм била невъзпитана. Казах му, че няма за какво да му благодаря, защото все пак това му е работата-да спира на спирките и да вози пътниците. Той се разфуча. Нямам думи. Съгласна съм, че трябва да се уважаваме, поздравяваме, усмихваме, но и има една приказка:"каквото повикало, такова се обадило". Кондукторите и шофьорите в крайна сметка трябва да се отнасят с клиентите на градския транспорт любезно. Клиента винаги е с предимство.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: