Пловдивчанин се свърза с редакцията на Plovdiv24.bg и разказа следното:
"Здравейте, в магазин "Триумф" в мол "Марково тепе" пазарувах в края на работния ден на 8 март, бях вече точно до касата и касиерката започна грубо да настоява да си тръгвам, понеже работното време било свършило. Това ме изнерви и в бързината не успях да видя последния продукт, които служителката Юлия Васкова ми начисли. а именно 2 броя "ЯЯЯЯЯ" на стойност 2 лева, както може да бъде видяно от касовата бележка.
Пиша ви, защото наскоро четох отново за подобни случаи, които изглежда са се превърнали в практика в повечето магазини. Ако има и други измамени, които са се усетили впоследствие, споделете в коментарите под статията, за да знаем всички от какво да се предпазим.
За да не изглежда моят сигнал като скалъпена история, предлагам всеки, който не вярва, да се свърже по тел. с магазин "Триумф" за да попита за този код на продукт от касовата бележка дали има смислено обяснение. В прикачения файл е бележката".
Репортер на Plovdiv24.bg се свърза с управител на въпросния магазин, който обясни:
"Да, в случая има грешка. Касиерката е изпуснала една цифричка при въвеждането на правилния код и затова е излязъл този т.нар "празен код". Всъщност става дума за две торбички, но заради нейния пропуск излиза този код. Вместо да му маркира двете торбички от по 8 стотинки, излиза този код и така човекът е ощетен с 1,84 лв. Нека да дойде в магазина ще го компенсираме и ще му извиним".