Пловдивчанин резервира ваканция в Турция, не отиде на почивка, но олекна със стотици левове

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (39)
21:20 / 14.10.2020
75663
Пловдивчанин, който предплатил 1000 лева за 7-дневна почивка в Турция, но се отказал от пътуването заради пандемията от COVID-19, ще търси капарото си по съдебен път след мощен скандал с туристическата фирма "Ориент 99“. За това се оплака потърпевшият Георги С. пред репортер на Plovdiv24.bg.

Мъжът се възползвал от ранното записване за "ол инклузив“ морски отдих в южната ни съседка и още миналия ноември платил 1000 лева капаро за ваканцията си през септември 2020 г.

Ползвал съм услугите на фирма "Ориент 99“ в продължение на доста години и никога не съм имал проблеми – всичко беше нормално като услуги, отношение и т.н. Трябваше да заминем на 11 септември тази година. Притеснихме се заради пандемията и увеличаващия се брой на заразените в Турция. Жена ми беше много разтревожена и решихме, че е по-добре да не ходим на почивката“, разказа Георги.

Той изпратил запитване относно възможните опции за възстановяване на капарото или капариране на същия пакет за следващата година. Получил отговор, че екскурзиите до Турция били активни, фирмата извършвала превозите и можела да удържи 95% от капарото при отказ от страна на клиента.

"Тези хора извършват туристическа услуга и ресорното им министерство е това на туризма. Не са транспортна фирма да превозват камъни или картофи от точка до точка. Според мен човек, за да отиде на почивка, трябва да се чувства нормално, не да се притеснява и да носи маски навсякъде или да бъде поставен под карантина.

Датата на заминаването мина и ние не отидохме на почивката. Малко по-късно се чух с мой приятел, който замина за същия хотел – аз лично му препоръчах тази агенция, просто той беше резервирал по-късна дата от нас. Исках да разбера дали са доволни от условията в хотела и т.н. Каза, че всичко е било супер и разказа за други отказали се от същата почивка клиенти, на които им било предложен ваучер за 100% от капарото като резервация за следващия сезон. По-късно аз отидох в офиса, предложиха ми 70% от сумата под формата на ваучер.

При подписването на документите попитах защо за една и съща оферта на едни хора предлагат 100% ваучер, а на други – 70%. Първоначално служителите се смутиха от въпроса ми, после ми обясниха, че водели индивидуални пазарлъци с хотела за всеки клиент. На работа беше синът на управителката. След като зададох въпроса си, той се изнерви и отказа да ми предложи какъвто и да е вариант. Сега ще се консултирам с адвокат и ще водя съдебни битки за парите си“, разказа потърпевшият Георги.

Виж коментарите (39)

Още по темата (17212):
06.03.2025 Лекар: Кашлицата и общата отпадналост при грип продължават до 20 дни
05.03.2025 Много добра прогноза: Средната пенсия ще нарасне с 10,4%
05.03.2025 Кунчев: Епидемията е на финал
27.02.2025 Д-р Мирослав Спасов: Oсновен проблем е самолечението
27.02.2025 Проф. Христова: Затоплянето ще изгони грипа
26.02.2025 Родители сигнализираха за липсващ ключов медикамент за лечение на грип
Още новини от Новини от Пловдив:
Какво мислят пловдивчани за маргаритките на стълбите на "Каменица...
Проверяват болницата в Пловдив, в която е починало бебето от Бела...
96-годишна пловдивчанка даде 13 хиляди лева на измамници
Махнаха му гривната, не се чувствал добре: 20 000 лева гаранция з...
Обявиха многомилионен бюджет на Пловдив. Ето за кои проекти отива...
Говори ветеринарят на Мауси


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).