Пловдивчанин с голяма благодарност към общински служител, който му е помогнал
Пловдивчанин се обърна към Plovdiv24.bg, за да изрази благодарност към общински служител, отзовал се на проблем, който никой не пожелал да реши. Публикуваме писмото на Янко Кацаров без редакторска намеса:
"Здравейте редакция !!! Много се надявам да дадете гласност на това писмо , защото ни е българите сме свикнали да мрънкаме за щяло и нещяло, но този път искам чрез Вашата огромна трибуна да изкажа благодарностите си на един общински служител. За какво става въпрос ?
Живеем срещу Захарната фабрика. В момента тук е като бойно поле, заради Водния цикъл. В последните 15-ина години при всеки по голям дъжд нашия блок се наводняваше от подпочвени води. Стартирайки този проект се сетихме , че е редно да коментираме този огромен проблем с ВиК , за да се избегне в бъдеще този ужас. Намерих телефон на шефа на канализации за р-н "Северен" и се обадих на лицето Атанас Борнаров. Същия ни похвали, че точно сега сме се сетили , защото в момента копаели пред блока. Сподели, че по телефона не става и трябва да дойде лично за да види за какво става въпрос. Да ,ама не. От този ден в продължение на 10-ина дни аз му звънях и му оставях гласови съобщение, но на него явно не му пукаше и не вдигаше. Помолих мой комшия да звънне от друг номер и естествено той вдигна и само при споменаването на адреса, каза , че след малко ще звънне и затвори. Естествено, не се обади. Звъняхме му от трети номер , пак вдигна и каза, че е зает. Не знаехме какво да правим. Наясно сме, че сега е момента, но на този служител не му дремеше изобщо. Принудихме се да търсим друг начин. След кратка консултация с техническия на обекта ни беше дадено името Ивайло Сираков. Позвъних му в 11.50 и той каза, че преди малко е бил точно там, но ако се налага пак ще дойде за да се запознае с проблема. Помолих го да се видим след 13.30 и той каза , че ще е там. В 13.32 аз се прибрах от София и с голяма радост констатирах , че г-н Сираков ме чакаше с подробни планове на канализацията / стара и нова /, огледахме и обясних какви са ни страховете. Той заключи , че в бъдеще няма да имаме вече притеснения , защото старата канализация е 50 годишна и с поне 6 пъти по-малък дебит. Честно да Ви кажа , почувствах се европеец. Шеф на такъв мащабен проблем да реагира така светкавично на обикновения човек, а този от ВиК не искам да го коментирам, но ще направя така, че всичките му шефове да разберат какво представлява и да му напомнят , че заплатата му идва от нас данъкоплатците".