Metrilo дава възможност на всеки онлайн предприемач лесно да проследи колко от посетителите на сайта му се превръщат в реални купувачи, кои са най-успешните продукти и кампании и ако има изтичане на печалба, в кой момент се случва това. "Решихме да направим продукт, който се интегрира в рамките на няколко клика и отговаря на често задаваните от предприемачите въпроси", разказва Иванов. В зависимост от големината на бизнеса Metrilo предлага три различни пакета - основен, професионален и за големи компании. Първият дава възможност да се проследят повече от 1000 посетители на сайта и да се анализират над 10 кампании, а цената му е 49 долара на месец. Вторият и най-предпочитан от клиентите пакет струва 89 долара, но и предлаганите услуги значително се увеличават. За най-големите онлайн бизнеси Metrilo предлага неограничен план, който се поддържа от самите основатели на софтуера. Цената му обаче все още не е уточнена.
Мъри Иванов решава сам да стартира проекта в началото на тази година, когато се завръща от САЩ. "В един момент обаче спестяванията свършиха, а виждах, че има ниша за този бизнес, и затова реших да се обърна към акселераторите", обяснява той. Metrilo е първият проект в България получил финансиране и от двата фонда по програма Jeremie. Eleven и LAUNCHub виждат потенциал в идеята му и инвестират общо 50 хил. евро - по 25 хил. евро всеки. Срещу тези суми те получават дял в компанията, но Иванов не разкрива колко голямо е участието им. Той все пак смята, че засега няма да има нужда от допълнително финансиране. "Тази сума на теория би трябвало да е достатъчна, за да успеем да стигнем до момент, в който компанията се издържа сама и няма нужда от допълнителни инвеститори", казва предприемачът.
С екип от четирима души Metrilo в момента помага на общо 20 онлайн компании от България, Великобритания, Канада и САЩ да оптимизират бизнеса си. Десет от тях са тук. "Клиентите ни използват продукта ежедневно и са много доволни, което е удовлетворение и за нас самите", обяснява Мъри Иванов. У нас младата фирма няма конкуренти, а според създателя на софтуера на световно ниво съществуват три подобни продукта. "Това не е проблем за нас, защото пазарът е достатъчно голям и предоставя развитие за всички." Единственият план пред Иванов е "напред и нагоре", тоест колкото се може повече клиенти и развитие на продукта през следващите месеци.
Източник: в.Капитал