ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка: Бързо ти прибират парите, а после?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:25 / 23.07.2014Коментари (31)8428
©
Сигнал за некоректен търговец в Пловдив изпрати до Plovdiv24.bg разочарована пловдивчанка. Ето какво й се е случило в града под тепетата наскоро:

Здравейте! Пиша Ви относно некоректен търговец на територията на гр.Пловдив. На 12 юли 2014 г. е закупена детска лятна количка от магазин "Хиполенд" в мол "Пловдив". На 20 юли /9 дни по-късно/ предно дясно колело се разпада.

Веднага е написан мейл до централата в София, понеже в сайта им не е посочен мейл за конкретния магазин. Отговориха ми, че трябва да посетя магазина и да предявя рекламация. В понеделник отидохме до магазина, приеха рекламацията, но казаха, че срокът е 30 дни за сервиз.

Поискахме да ни върнат парите или да ни я заменят, но категорично отказаха това да се случи и предложиха оборотна зимна количка.

Тази оборотна количка беше много ползвана и по никакъв начин не можаха да ми докажат, че е дезинфекцирана и още как с температури на въздуха в Пловдив над 33-34 градуса да си сложа детето в зимна количка, и то без да могат да ми покажат как е почистена?

Възмутена съм как бързо ти прибират парите, а като излезе проблем /в случая дефект/, ние сме посредници и нищо не можем да направим.

Оставиха ни да си тръгнем без количка с дете на ръце и без даже да ни върнат парите. Този продукт според мен е опасен за ползване от деца.

Допълнение от 24.07.2014 г., 19:23ч.:







Зареждане! Моля, изчакайте ...
+2
 
 
Затова е Комисията за защита на потребителя! Те наистина помагат знам от личен опит!
Празник на пенсионера в Ж.Р.Тракия.Лично кметът Костадин Димитров ни поздрави.
на 23.07.2014 г.
+4
 
 
Наистина,в това горещо време не може да се носи бебе на ръце,нещо не е добре намислено,количките са скъпи,не може веднага да се купи друга.Ако можем с нещо да помогнем на това семейство,вместо да се надписваме по между си....
+1
 
 
Добре че ги има законите, защото тъпия консуматор, който може единствено да реве и недоволства, заради собствената си некомпетентност щеше да е разсипал отдавна бизнеса в тая държава... Прости мундари сме българите и такива ще си останем...
егати новия облик-мн.е мрачен
на 23.07.2014 г.
+9
 
 
В хиполенд продават основно некачествени стоки-играчки,които струват 100+ лева,но които бързо се развалят,колички,които се сглобяват за вид пред клиента,но не и качествено,персонала често се сменя/защо ли/.Според мен е много по-удачно и спестяващо време и средства, количка да се закупи от фирмен магазин на дадена марка,вместо от посредник,най-малкото защото това допълнително оскъпява продукта. От човешка гл.т от този магазин не са постъпили хич коректно,но то си е за тяхна сметка!
+9
 
 
Това не оправдава хиполенд ,че продават некачествена стока.Ние искаме от тях, те от доставчик или производител.Няма значение какво казва закона .Това не е номално.Какво да правят тези хора сега да си носят детето на ръцели?Ако на вас се беше случило това ,как щахте да го приемете?
+7
 
 
Хора, запознайте се с правата си! Закона е ясен и от момента на напускане на продукта от магазина, всяка една рекламация се приема и държавата дава срок за отстраняване на повредата в 30 дневен срок. По въпроса за седемте дни - също лъжа, повтаряна достатъчно много за да заблуди хората и да я приемат за истина. Въпросния срок се отнася само и единствено за стоки, закупени отдалечено (напр. онлайн или телефонна заявка, изпратена с куриер), които са с НЕНАРУШЕН ТЪРГОВСКИ ВИД. ДОри и при отдалечена покупка след наличие на счупено колело, както е във въпросния случай, клиента не може да се възползва от въпросния член на ЗЗП. Да речем, че въпреки това магазинерите на добра воля искат да върнат парите на клиента - поставете се на място на продавача, дали няма да поискате първо да се уверите чрез сервизен специалист, че количката не е развалена по вина на клиента? Все пак после ще се наложите да я връщате я на доставчик, я на производител, които също ще искат да се уверят в това. И ако се окаже противното какво правим? Разбирам, че клиента се чувства прецакан, защото продукта се е развалил, но именно затова са търговските гаранции, които гарантират, че в срок от две години продукта ще бъде отремонтиран, а заменен САМО И ЕДИНСТВЕНО в случаите, в които ремонта е невъзможен или твърде скъп. Не, не си го измислям, всекидневно използвам ЗЗП и го познавам отлично. Магазина са постъпили точно така както трябва.
-7
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
Отговори (3)
-6
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
на 23.07.2014 г.
+17
 
 
Ако фирмата е коректна,не е необходимо клиентът да си знае правата,но явно в България има затъмнение!
-9
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
Отговори (1)
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: