ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка: Бързо ти прибират парите, а после? | ||||||
| ||||||
Сигнал за некоректен търговец в Пловдив изпрати до Plovdiv24.bg разочарована пловдивчанка. Ето какво й се е случило в града под тепетата наскоро: Веднага е написан мейл до централата в София, понеже в сайта им не е посочен мейл за конкретния магазин. Отговориха ми, че трябва да посетя магазина и да предявя рекламация. В понеделник отидохме до магазина, приеха рекламацията, но казаха, че срокът е 30 дни за сервиз. Поискахме да ни върнат парите или да ни я заменят, но категорично отказаха това да се случи и предложиха оборотна зимна количка. Тази оборотна количка беше много ползвана и по никакъв начин не можаха да ми докажат, че е дезинфекцирана и още как с температури на въздуха в Пловдив над 33-34 градуса да си сложа детето в зимна количка, и то без да могат да ми покажат как е почистена? Възмутена съм как бързо ти прибират парите, а като излезе проблем /в случая дефект/, ние сме посредници и нищо не можем да направим. Оставиха ни да си тръгнем без количка с дете на ръце и без даже да ни върнат парите. Този продукт според мен е опасен за ползване от деца. Допълнение от 24.07.2014 г., 19:23ч.: |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Показва коментари на Nikolai Deshliev
на 23.07.2014 г.
+8
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета