Здравейте,
Plovdiv24.bg! Вярвам, че 90 % от изпращаните до вас сигнали касаят наболялата тема ЕВН, но след поредния "сблъсък" с тях реших да ви пиша. Обявяват по медиите 800 жалби от ЕВН в Пловдив - от месец януари се опитвам да подам моята жалба и съм възпрепятствана по всякакви възможни начини.
Първо търсих 2 часа електронен адрес, на който мога да пусна жалба и след като най-накрая открих - ха - изненада - не работи! Ходих в центъра за обслужване на клиенти, който се намира на срещу ЦДГ "Малкият принц" 6 пъти! Работното им време е от 8 до 17 часа - нормално, но в 8 часа вече има 10 човека като мен, а за приемане на жалба само за 1 човек на служителките им отнема 20 минути! Аз работя на държавна служба, работното ми време е от 8.30 до 17.00 часа и отсъствие е немислимо!
Вчера си взех отпуск, за да мога да пусна жалбата! Нормално ли е това положение? Да не говорим въобще за януарските сметки, които въпреки меките 20-градусови дни през месеца са същите като предишните, уж с удължен период на отчитане! Аз не съм глупачка! Докога, питам, ще ни правят на маймуни!?! Присъствам на всеки протест до сега, ще продължа да ходя - ние вече не сме рая покорна!".
Благодаря за възможността, която предоставяте на нас, обикновените граждани, да бъде чут и нашият глас! Лек и спорен ден! Таня Лазарова