Пловдивчанка: Горчивина и унижение след посещение в магазин в най-големия мол

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (11)
17:01 / 04.08.2020
64447
Огорчена пловдивчанка се свърза с редакцията на Plovdiv24.bg, за да изкаже разочарованието си от неприятна случка, в която се е оказала участник преди няколко часа. Даваме и думата:

"Днес посетих Мол Plaza Plovdiv. Влязох и във магазин "Зара". Направи ми впечатление, че охранителната система изпиука при влизането ми. Прекарах известно време в магазина, около 15-20 минути, а когато си тръгвах, охранителното устройство отново изпищя и при мен дойде млад мъж. Той се представи за управител на магазина и обясни, че трябва да ми провери чантата.

Отговорих му, че няма проблем, но му обърнах внимание, че системата им не е изправна, тъй като и преди съм ставала свидетел на подобни случки в същия магазин. Не съм му държала тон, съвсем нормално и любезно като съвет му споделих. Младият господин обаче избухна, започна да се държи грубо, грабна ми чантата и не ме изчака. Аз се развиках и го попитах "Какво ще правите с чантата ми, къде отивате?" и чак тогава той се спря и ме изчака.

Прокара чантата ми през някакво устройство за проверка. Естествено, при обиска нищо не беше открито, но въпросният управител заяви, че проблемът не е в тяхната охранителна система, а в моята чанта. През цялото време младият мъж не се представи, поисках и книгата за оплаквания, беше ми заявено, че такава няма. Поисках контакти на някой началник, той пък каза "Аз съм началникът тук, напуснете магазина или ще извикам полиция".

Единствено исках нормално и любезно обяснение, както и как точно провери чантата ми това устройство. Няма откъде да знам, дали не е скимиращо такова и утре банковите карти, които държа в чантата си, да се окажат празни. Възмутена съм от отвратителното поведение. Не мога да повярвам, че по време на пандемията, вместо да привличат клиенти, подобни големи вериги си позволяват с лека ръка да губят такива.

Най-чистосърдечно заявявам, че аз повече в този магазин няма да стъпя. Много други магазини съм посещавала със същата "проблемна" чанта, но тогава подобно нещо не се е случвало. Цялата ситуация бе изключително грозна, привлече погледите на множество посетители, а високият и груб тон, който получих от този управител, остави у мен ужасно чувство на горчивина и унижение. Самата аз съм на 61 години, заемала съм какви ли не служебни позиции, но и през ум не би ми минало, да се държа по подобен отвратителен начин с клиентите".

Репортер на Plovdiv24.bg се свърза с въпросния магазин и разговаря с управителя, който каза следното: "Имаме хиляди клиенти на ден и тази жена не е единствената, при която алармата се задейства. Охраната има право да провери чантата. Няма обида, нито грубо отношение към клиента. Имаме си корпоративни правила. Стандартна ситуация - става дума за клиент, който явно не е разбрал нещо".

Виж коментарите (11)

Още по темата (56):
27.09.2024 McDonalds отвори нов обект в най-големия търговски център в Пловдив и Южна България
11.11.2023 Невиждани колони от автомобили заради новия Jumbo
17.02.2022 Признание за Plovdiv Plaza Mall
17.11.2021 Най-новият мол в Пловдив неузнаваем!
28.04.2021 Спират част от асансьорите и ескалаторите в пловдивски мол
26.06.2020 Sinsay отваря първия си магазин в Пловдив
Още новини от Новини от Пловдив:
Район "Източен" с нова придобивка за хората със специални потребн...
Дрон без аналог в страната получи пловдивската пожарна
Ето я новата шефка на "Организация и контрол на транспорта" в Пло...
Позиция на "Старинен Пловдив" за плесенясалите мозайки в Голямата...
Първи подробности за разкритото в Пловдив голямо престъпление
Костадин Димитров: Искаме по-бързи темпове за развитие на транспо...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).