Пловдивчанка: Горчивина и унижение след посещение в магазин в най-големия мол
Огорчена пловдивчанка се свърза с редакцията на Plovdiv24.bg, за да изкаже разочарованието си от неприятна случка, в която се е оказала участник преди няколко часа. Даваме и думата:
"Днес посетих Мол Plaza Plovdiv. Влязох и във магазин "Зара". Направи ми впечатление, че охранителната система изпиука при влизането ми. Прекарах известно време в магазина, около 15-20 минути, а когато си тръгвах, охранителното устройство отново изпищя и при мен дойде млад мъж. Той се представи за управител на магазина и обясни, че трябва да ми провери чантата.
Отговорих му, че няма проблем, но му обърнах внимание, че системата им не е изправна, тъй като и преди съм ставала свидетел на подобни случки в същия магазин. Не съм му държала тон, съвсем нормално и любезно като съвет му споделих. Младият господин обаче избухна, започна да се държи грубо, грабна ми чантата и не ме изчака. Аз се развиках и го попитах "Какво ще правите с чантата ми, къде отивате?" и чак тогава той се спря и ме изчака.
Прокара чантата ми през някакво устройство за проверка. Естествено, при обиска нищо не беше открито, но въпросният управител заяви, че проблемът не е в тяхната охранителна система, а в моята чанта. През цялото време младият мъж не се представи, поисках и книгата за оплаквания, беше ми заявено, че такава няма. Поисках контакти на някой началник, той пък каза "Аз съм началникът тук, напуснете магазина или ще извикам полиция".
Единствено исках нормално и любезно обяснение, както и как точно провери чантата ми това устройство. Няма откъде да знам, дали не е скимиращо такова и утре банковите карти, които държа в чантата си, да се окажат празни. Възмутена съм от отвратителното поведение. Не мога да повярвам, че по време на пандемията, вместо да привличат клиенти, подобни големи вериги си позволяват с лека ръка да губят такива.
Най-чистосърдечно заявявам, че аз повече в този магазин няма да стъпя. Много други магазини съм посещавала със същата "проблемна" чанта, но тогава подобно нещо не се е случвало. Цялата ситуация бе изключително грозна, привлече погледите на множество посетители, а високият и груб тон, който получих от този управител, остави у мен ужасно чувство на горчивина и унижение. Самата аз съм на 61 години, заемала съм какви ли не служебни позиции, но и през ум не би ми минало, да се държа по подобен отвратителен начин с клиентите".
Репортер на Plovdiv24.bg се свърза с въпросния магазин и разговаря с управителя, който каза следното: "Имаме хиляди клиенти на ден и тази жена не е единствената, при която алармата се задейства. Охраната има право да провери чантата. Няма обида, нито грубо отношение към клиента. Имаме си корпоративни правила. Стандартна ситуация - става дума за клиент, който явно не е разбрал нещо".