ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка: Горчивина и унижение след посещение в магазин в най-големия мол | ||||||
| ||||||
"Днес посетих Мол Plaza Plovdiv. Влязох и във магазин "Зара". Направи ми впечатление, че охранителната система изпиука при влизането ми. Прекарах известно време в магазина, около 15-20 минути, а когато си тръгвах, охранителното устройство отново изпищя и при мен дойде млад мъж. Той се представи за управител на магазина и обясни, че трябва да ми провери чантата. Отговорих му, че няма проблем, но му обърнах внимание, че системата им не е изправна, тъй като и преди съм ставала свидетел на подобни случки в същия магазин. Не съм му държала тон, съвсем нормално и любезно като съвет му споделих. Младият господин обаче избухна, започна да се държи грубо, грабна ми чантата и не ме изчака. Аз се развиках и го попитах "Какво ще правите с чантата ми, къде отивате?" и чак тогава той се спря и ме изчака. Прокара чантата ми през някакво устройство за проверка. Естествено, при обиска нищо не беше открито, но въпросният управител заяви, че проблемът не е в тяхната охранителна система, а в моята чанта. През цялото време младият мъж не се представи, поисках и книгата за оплаквания, беше ми заявено, че такава няма. Поисках контакти на някой началник, той пък каза "Аз съм началникът тук, напуснете магазина или ще извикам полиция". Единствено исках нормално и любезно обяснение, както и как точно провери чантата ми това устройство. Няма откъде да знам, дали не е скимиращо такова и утре банковите карти, които държа в чантата си, да се окажат празни. Възмутена съм от отвратителното поведение. Не мога да повярвам, че по време на пандемията, вместо да привличат клиенти, подобни големи вериги си позволяват с лека ръка да губят такива. Най-чистосърдечно заявявам, че аз повече в този магазин няма да стъпя. Много други магазини съм посещавала със същата "проблемна" чанта, но тогава подобно нещо не се е случвало. Цялата ситуация бе изключително грозна, привлече погледите на множество посетители, а високият и груб тон, който получих от този управител, остави у мен ужасно чувство на горчивина и унижение. Самата аз съм на 61 години, заемала съм какви ли не служебни позиции, но и през ум не би ми минало, да се държа по подобен отвратителен начин с клиентите". Репортер на Plovdiv24.bg се свърза с въпросния магазин и разговаря с управителя, който каза следното: "Имаме хиляди клиенти на ден и тази жена не е единствената, при която алармата се задейства. Охраната има право да провери чантата. Няма обида, нито грубо отношение към клиента. Имаме си корпоративни правила. Стандартна ситуация - става дума за клиент, който явно не е разбрал нещо". |
Още по темата: | общо новини по темата: 56 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/10 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 05.08.2020 г.
0
на 05.08.2020 г.
0
на 04.08.2020 г.
0
на 04.08.2020 г.
+1
на 04.08.2020 г.
0
на 04.08.2020 г.
+4
на 04.08.2020 г.
+3
на 04.08.2020 г.
+3
на 04.08.2020 г.
0
на 04.08.2020 г.
+5
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Банка ДСК с официално изявление
15:00 / 08.11.2024
На колко градуса да е климатикът през зимата?
08:49 / 08.11.2024
Проф. Рачев: На 10 ноември всичко свършва
09:13 / 08.11.2024
Какво е "фъбинг" и защо да го избягваме на всяка цена
19:33 / 09.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета