Пловдивчанка: Купуваш телефон за над 2 бона и оставаш разочарован

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (15)
14:31 / 27.03.2024
26424
Пловдивчанка остана разочарована при покупка на популярна марка телефон, разбра Plovdiv24.bg.

Ето разказа й без редакторска намеса: 

Здравейте! С огорчение ще Ви разкажа историята за една скъпа покупка, от която останах разочарована. Днес получих телефона си марка Apple, след като го поръчах онлайн от официалната им търговска верига магазини за България.

Отваряйки го, видях, че въпросното устройство от едната страна на корпуса е като зажулено, което най-вероятно е фабричен дефект или просто е изпратена мостра, която е стояла в магазина им. 

Веднага отидох в магазин от тяхната търговска верига, където ми обясниха, че там на място не могат да преценят какво точно е станало и какъв е проблемът. Трябва да го изпратят в техен сервиз, където да го разгледат обстойно, за да установат проблема, което може да отнеме 30 дни. 

При което те не ми дават гаранция, че ще го заменят за нов, а купувайки си такъв скъп телефон, очакваш, че търговецът ще може да съдейства на момента.

Виж коментарите (15)
Още новини от Новини от Пловдив:
Район "Източен" с нова придобивка за хората със специални потребн...
Дрон без аналог в страната получи пловдивската пожарна
Ето я новата шефка на "Организация и контрол на транспорта" в Пло...
Позиция на "Старинен Пловдив" за плесенясалите мозайки в Голямата...
Първи подробности за разкритото в Пловдив голямо престъпление
Костадин Димитров: Искаме по-бързи темпове за развитие на транспо...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).