ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка: Купуваш телефон за над 2 бона и оставаш разочарован | ||||||
| ||||||
Ето разказа й без редакторска намеса: Здравейте! С огорчение ще Ви разкажа историята за една скъпа покупка, от която останах разочарована. Днес получих телефона си марка Apple, след като го поръчах онлайн от официалната им търговска верига магазини за България. Отваряйки го, видях, че въпросното устройство от едната страна на корпуса е като зажулено, което най-вероятно е фабричен дефект или просто е изпратена мостра, която е стояла в магазина им. Веднага отидох в магазин от тяхната търговска верига, където ми обясниха, че там на място не могат да преценят какво точно е станало и какъв е проблемът. Трябва да го изпратят в техен сервиз, където да го разгледат обстойно, за да установат проблема, което може да отнеме 30 дни. При което те не ми дават гаранция, че ще го заменят за нов, а купувайки си такъв скъп телефон, очакваш, че търговецът ще може да съдейства на момента. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на Мирославко
на 27.03.2024 г.
0
на 27.03.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Алекс Раева: Преживяхме много мъка с теб последните години
20:22 / 19.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета