Пловдивчанка: Унижение и гавра от "Виваком", вижте как източват парите на хората!
Пловдивчанка разказа за унижението, на което е била подложена според думите й. Plovdiv24.bg публикува разказа й без редакторска намеса: "Здравейте, уважаема редакция, нека да опиша това, което "Виваком" ми причини. На 8 октомври ми се наложи спешно да се обадя на оператор, тъй като ми трябваше паролата, за да вляза в рутера ми. Интернетът и телевизията са ми още към тях, но мобилния номер го пренесох към друг оператор. И така, обаждайки се от друг оператор към 087123, излиза доста солено!
Обадих се един път, стоях на линия 9 минути, като през това време ми точеха пари, накрая затворих, защото не можах да издържа на напрежението и още повече - унижението от "Виваком"!
След час отново се обадих, но... оператор вдигна и ми каза, че трябва да ме свържи с технически отдел. И така, останах на линия да чакам, но никой не отговори от този отдел! Отново 10 минути източване на пари.
Изчаках да мине малко време и опитах трети път да се свържа, отново ме държаха на линия 9 минути и отново от този отдел никой не отговори.
Сметката ми за плащане стана сериозна!
Тъй като тази парола ми трябваше спешно за следващия ден - 9 октомври, се обадих за четвърти път през нощта в 2.00 часа. Чак тогава ме обслужиха.
Уважаема редакция, това е недопустимо за оператор като "Виваком". И освен това е жива измама, наподобяваща тази на телефонните измамници!
Намерили са си начин да източват пари от хората. Ще пусна и жалба до няколко институции, за да проверят гаврата от страна на този оператор.
А Вас ви моля да публикувате гореизложеното, за да се спре по някакъв начин тази подигравка с хората на бедна България".