На редакционната поща на
Plovdiv24.bg получихме сигнал, касаещ интеграцията на електронните билети в градския транспорт в Пловдив. Даваме думата на нашата читателка:
"Пиша Ви във връзка с една странна и малко неприятна ситуация. Преди дни една сутрин се качих в автобус номер 11, номер не помня, но кондукторът даде всичко от себе си да научи повече хора как се работи с новите устройства. Всичко точно, ползвах го, издадох си билет и пътувах с него. Очарована бях, че се дава шанс на тази система да заработи, и така с малки крачки към Европата. На връщане, същата линия, друг кондуктор. За съжаление системата нещо беше 'забила', пуснах левче, но билет- нямаше.
Напълно съм наясно, че понякога се случват и такива неща, в крайна сметка машина е. Това, което ме изненада неприятно беше кондукторът, който се приближи, попита какъв е проблема, обясних му. Момчето първо изкоментира, че ставало така като ползваме тази услуга. Последва нов негов коментар "ми то може и хартията да е свършила", а за десерт "а те тея глупости ще издържат месец, и ще ги махнат, казвам ви". И това беше. Без да пробва да се справи с устройство, да провери за хартия или не знам, да съдейства, сигурно са им показали как може да се поправи.
Яд ме е за това, че се опитват да вменят културна система, малко от малко да излезем от времето, вмирисано на нафталин и комунизъм. Да се опитаме да се променим. И не става и не става.
Благодаря за отделеното внимание, надявам се да бъдем по-толерантни към новото, да даваме шанс и да се усмихваме повече! Бъдете здрави! Поздрави!"
Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.