Пловдивчанка чака цял час автобус в дъжда, рейс няма

Автор: Георги Василев
Коментари (3)
23:08 / 13.01.2021
7553
Пловдивчанка се свърза с репортер на Plovdiv24.bg, за да разкаже за много неприятна случка, която е преживяла вчера заради наводнението на Скобелева майка. Жената чакала автобус номер 21 под дъжда в продължение на близо час, но така и не го дочакала. Няколко пъти звъняла за информация в общината, но ударила на камък, тъй като всички оператори били излезли заедно на обяд и не останал никой, който да приема обаждания от граждани.

"Живея в "Изгрев“ и вчера имах работа в "Кършияка". Тъй като не съм от най-заможните, не ми се даваха пари за такси и реших да чакам рейс 21. Беше малко преди 12 на обед. На електронното табло показваше, че автобусът ще пристигне след 3 минути, казах си – супер.

Чаках 20 минути, а таблото не помръдваше. Минаха няколко автобуса по линия 66, но нито един по линия 21. След близо 40 минути чакане под дъжда, реших да позвъня в общината, за да получа информация какво точно се случва, но никой не вдигаше телефоните. Звънях няколко пъти, но все удрях на камък“, разказа пловдивчанката.

В крайна сметка жената се качила на автобус 66 и от служителите разбрала, че на Скобелева майка има наводнение и най-вероятно маршрутът на 21-цата е променен. Тя решила да потърси сметка на служителите за причиненото неудобство и посетила кметството на район "Източен“, където работят и служителите, отговарящи за градските рейсове.

"Не мога да си обясня как след подобно валежче се наводнява съоръжение като надлез "Скобелева майка“, който, ако не греша, беше ремонтиран преди няколко години. Бях разгневена, че не успях да получа информация за това какво се случва – за какво са ги оставили тези телефони“, реторично попита нашата читателка.

В кметството тя говорила със служителите и разбрала, че всички оператори, които трябва да отговарят на позвъняванията на гражданите са били заедно на почивка – на работа били общо петима души, но всички обядвали заедно, а звънящите по телефона пловдивчани – кучета ги яли.

"Цялата ни работа е такава, а проблемите в градския транспорт в Пловдив са критични – като се започне от унищожаването на тролейбусите, мине се през т.нар. "щъркели“, в които се тъпчат десетки пътници въпреки мерките и се стигне до електронните табла и системата за таксуване, за които бяха похарчени милиони, но без никакъв ефект. Вече 30 години ни лъжат и крадат. Дано се оправим, но животът си мина вече“, заключи гражданката.

Виж коментарите (3)

Още по темата (1143):
13.03.2025 Наляха още пари в "Екобус Пловдив"
08.03.2025 Нови превозвачи по 8 автобусни линии в Пловдив!
20.02.2025 Община Пловдив прекратява договор за 8 линии от градския транспорт!
19.02.2025 Община Пловдив: Не се издават карти за автобуси онлайн или чрез приложения
19.02.2025 След публикация в Plovdiv24.bg: Прокуратурата проверява измамата с карти
19.02.2025 Забъркаха най-големия превозвач в Пловдив в мощна измама
Още новини от Новини от Пловдив:
Обявиха кога ще е шестата "Мисия Лаута", от ОП "Градини и паркове...
РС-Пловдив излезе с официална позиция след ексцесиите за кучето М...
Разбиха склад в Пловдив, пълен с ментета на световни търговски ма...
Сигнал: Няма достатъчно контейнери. Районният кмет: Обърнете се к...
Засадиха 14 нови дръвчета в "Южен"
Съобщение, пуснато от жена, представяща се за дъщеря на известен ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).