ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка даде много пари за iPhone 13 на сина си, но после се ядоса | ||||||
| ||||||
"Реших да взема на сина ми iPhone 13, на изплащане на 6 вноски, без лихви. Към 4-тия месец детето почна да се оплаква, че телефонът зацикля на филмчета в "Ютюб" и не върви както трябва. И преди се беше оплаквал, но постепенно повдигах плана му на мобилни данни, така че беше вече стигнал безкрайни данни и нямаше как да е от връзката. Отидохме при оператора и те казаха,че проблемът не е от тях, а от апарата .Отиваме в "Емаг" - след като ни връщаха няколко пъти при оператора и ни загубиха няколко дена, съгласиха се да го пратят на сервиз. Сервизът бил в Румъния, пък от там го плащали в Чехия и т.н. Викам им: "Не ме интересува къде ви е сервизът. Дайте ми за 1500 лв нещо, което да работи - това не са малко пари". Хън,мън - пратиха го. След 16 дена този телефон се връща. Становището в бележката: Направен е ъпгрейд на софтуера. Добре - гледам - поне горе на дисплея се е появила информацията, колко G антена и други символи, защото и тях ги нямаше. Но у нас малкият пак го пробва - пак върти на филмчета и зацикля. След един ден пак им го връщам за поправка и пак го изпращат на сервиз. И им казвам: "Не ми губете времето. Просто ми дайте работещ телефон или ми върнете парите." Не можело!!? Значи да вземат 1500 лева могат, но нищо в замяна не могат да дадат. Питам ги: "Ако пак не го поправите, какво следва?" Седи един там и чупи ръце. Вчера получих съобщение, че телефонаът се е върнал от поправка и становището е, че сервизът не е установил проблем. Какво да правя? Какво бихте ме посъветвали?" Потребителите на мрежата веднага започнаха да коментират дадената ситуация: "Не си купувайте телефони по-умни от вас, за да не задавате глупави въпроси." "1. Няма значение колко интернет има синът Ви, дали е 5GB или безкраен, важно е на каква скорост е. 2. Мога да гарантирам, че това не е проблем от телефона, няма с какво да има проблем, за да му “зациклят клиповете", ако имаше проблем с антената, то нямаше да може и да говори по него. 3. Не знам какво очаквате от служителите, като им кажете “зациклят му клипчетата", да ви дадът нов? Несериозно е. 4. Дали е купен от Емаг, Техномаркет и т.н., проблемът ви е несериозен и е едно от двете неща - или се получава, така че в стаята му няма хубав обхват, или интернет доставчикът има проблем" "Дефектна стока навсякъде може да се срещне. Много продукти имаме закупени от "Емаг", не е имало проблем. Доколкото съм запозната, трябва три пъти да влезе в сервиз за един и същ проблем, за да стане дума за връщане на пари." "Защита на потребителите. Жалба" |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на kppetroff
на 11.05.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
"Лидл" няма да продава повече тези артикули
21:59 / 20.12.2024
Днес на 73 става една от най-големите
08:29 / 20.12.2024
Утре ни очаква рязка промяна във времето
14:16 / 21.12.2024
Драматичен финал в "Черешката на тортата"
11:20 / 21.12.2024
Търговец загуби 67 хиляди лева
21:40 / 20.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета