ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка: eMAG се подиграват с хората, не им е за първи път!
Автор: Васил Динев 09:16 / 16.08.2019Коментари (13)31026
©
Снимката е илюстративна
Читателка на Plovdiv24.bg се свърза с нашата медия, за да опише разочарованието си от eMAG. Нека разберем за какво по-точно става въпрос: "Здравейте! Казусът е свързан с гейминг монитор AoC AGON AG241QG на цена в момента в "Емаг" 900 лева, купен миналата година, който е в гаранция до 2020 г. Мониторът има видими бели пета по екрана, вследствие на което е върнат на "Емаг" в началото на миналия месец за оценка и поправка/смяна от техния сервиз. Докато чакахме две седмици техния отговор, комуникирахме и с производителя АоС, които потвърдиха, че мониторът наистина е дефектен и трябва да бъде сменен. Отговорът от сервиза на "Ема"г дойде в средата на миналия месец и гласеше, че мониторът е в изправност без видими и технически проблеми и те не могат да направят нищо относно нашето запитване. Това дори не е най-забавното.

Преглътнахме факта, че те отказват да ремонтират техника, която е все още в гаранция, с видими бели петна по екрана и потвърждение от производителя за дефекта. Проблемът е, че мониторът пристигна с липсващи части, което в момента го прави неизползваем. Четвърта седмица водим преговори с тях по телефона, за да изясним къде са тези липсващи части и кога ще ни бъдат върнати. Отговор няма.

Преди дни проведох 90-минутен разговор с customer support-а им, успях да измоля за телефон на сервиза, с който работят, за да мога поне аз да разговарям с тях и да ги попитам, ухо в ухо, къде аджеба са ни частите. Оказа се, че са ми дали телефон на сервиз, който няма нищо общо с "Емаг" и който никога не е получавал техника за ремонт от "Емаг". Откъде са взели техния телефон и защо го разпространяват на клиентите си - нямам обяснение.

Набрала инерция, аз отново се свързах с "Емаг" и обясних за пореден път какъв е казусът. След още 2 часа на телефона, "Емаг" отказват да ми предоставят информация за липсващите части, отказват да ме свържат със сервиза им, както и категорично отказват да ми разрешат да говоря с някой по-ориентиран, като например мениджър на отдела им за връзка с клиенти.

Първата седмица ме излъгаха, че частите са изпратени и пътуват към нас. Втората седмица ме излъгаха, че са пуснати безброй запитвания към сервиза им относно местоположението на частите. Третата седмица просто повтаряха, че се извиняват. Тази седмица ми дават фалшива информация за връзка с въпросния сервиз.

На въпроса кога ще си получим частите, отговорът е “Ще се свържем с вас, веднага щом получим информация. Може да е утре, може и да е след 5 месеца". На въпроса ще си получим ли частите изобщо, отговорът е “Много съжаляваме за създалото се недоразумение."

Интересното е, че миналата година също имах близки телефонни срещи с тях, защото поръчах и платих продукт, който чаках месец и половина да бъде доставен само за да им се обаждам през ден да искам информация и накрая да ме информират, че продуктът не е наличен изобщо и не могат да ми върнат заплатената сума. Беше ми предложено да “си харесам" нещо друго от стоките им, еквивалентно на цената, която вече бях платила. Ами, мерси.

Свързала съм се и съм изпратила жалба към КЗП, дамата беше много любезна и ми каза, че случаят не е първият и че имам основание да подам сигнал. За жалост също така каза да не се надявам нещо да се промени.

Така, както стоят нещата в момента, съм подарила на "Емаг" едни 900 лева, защото имам неработещ, по тяхна вина, монитор и имам една торба нерви, изхабени в разговори с некомпетентните им representatives. На този етап не съм сигурна към кого да се обърна и как да процедирам, за да разберат, че това е подигравка с дългогодишните им клиенти и в 21 век е недопустимо ние, като потребители, да се примиряваме с насмешливия тон и измислените оправдания, които онлайн магазините ни предоставят".







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на shalalala
премахни филтъра

+2
 
 
Читателката вместо да пише тук, да се обърне към комисията за защита на потребителите и да им свият сърмите на Емаг.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Футбол - други
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Детско-юношески футбол
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: