ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка не можа да повярва в какъв филм я вкараха от "Никеа"!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:54 / 07.03.2020Коментари (22)34812
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанка се свърза с Plovdiv24.bg, за да разкаже: "Здравейте! Казвам се Пенка Несторова и Ви пиша относно некоректното отношение от мебелна борса "Никеа".

На 25.10.2019 г. внесох капаро от 300 лева за поръчката на секции и холна маса. Преди да заплатя, попитах какъв е срокът за изпълнение. Отговориха ми, че секциите ще дойдат за две седмици, а масата е поръчкова, изработва се в Турция и за нея трябва да изчакам три месеца. Съгласих се, понеже тя не ми беше спешна колкото секциите.

Двете седмици минаха, без да получа каквото и да било обаждане от тяхна страна, затова отидох на място да попитам. Там ми отговориха, че е невъзможно някой от магазина да ми е казал срок две седмици, на всички поръчки срокът бил 3 месеца.

Тръгнах си огорчена за това, че лъжат по подобен начин клиентите си, но реших да изчакам трите месеца заради капарото. Когато наближи изтичането на този срок, започнах да им звъня, но никой не ми вдигна. Наложи се да го правя от чужди номера, за да ми вдигнат - всеки път ме въртяха с едни и същи обещания - "Другата седмица", "До края на месеца", "До 7-ми ще дойдат", а накрая след сума разправии ми заявиха, че не знаят дали ще дойдат след 5 дни, или 5 месеца.

Реших, че това беше краят и отидох да се откажа от поръчката и да си взема капарото. В магазина ми казаха, че в момента нямат пари и ме записаха в някакъв списък за връщане на капаро и ми дадоха дата 18.02.2020 г. с обещанието да ми се обадят предварително да потвърдят, понеже не съм от Пловдив. Обаждане от тях нямаше, когато звъннах отново от друг телефон, ми заявиха, че нямат пари и ще ми се обадят отново, когато имат в наличност.

На 28.02.2020 г. отидох отново в магазина и не мога да опиша колко арогантно, грубо, невъзпитано и нагло отношение срещнах от тяхна страна. Не знам името на госпожата, с която разговарях, понеже не носеше задължителния по закон бадж с името си и поста, който заема във фирмата. Провери хронологията на поръчката ми при тях и ми каза, че в момента нямат 300 лева в касата, имала само 20, които ми предложи. Каква наглост, каква подигравка!

Не само че не получих извинение за ситуацията, в която са ме поставили, но и се ядосват защо ходя да се разправям за капарото, то не зависило от тях (конкретно служителите). Попитах ги как така имат пари за реклама по радиото и в youtube, а нямат пари да върнат капарото на клиентите си. Отговорът беше вдигане на рамене с насмешка. "Елате утре". Попитах ги дали ми гарантират, че ако дойда на другия ден, ще си получа капарото, и отново чувам любимото им "Ще ви се обадим".

Заплаших ги, че ако не ми върнат капарото утре, ще пусна жалба до КЗП, при което въпросната дама с жест ми каза "Отивай още сега".  Наистина не мога да повярвам как може да има такова отношение към клиент при положение, че те са тези, които не изпълняват условията на договора ни. В отзивите на обекта в "Гугъл "има вълна от коментари с проблем като моя.

Не знам как тази фирма още съществува, не знам как имат пари да плащат заплати на персонала и не знам как продължават да мамят хората, без да има каквито и да било последствия. Четох, че даже на някои клиенти, които също ги заплашили с КЗП, продавачките предложили дори да ги упътят къде точно в града се намира.

Явно "Никеа" е над КЗП. И в такъв случай се питам как хора като мен да си получат капарото. Видях, че след сигнал във Вашата медия сте помогнали на жена с такъв проблем и Ви моля, съдействайте и на мен!"...

Медията ни е готова да даде трибуна и на засегнатата страна при желание от тяхна страна.


Още по темата: общо новини по темата: 6
31.03.2021 »
07.11.2019 »
05.11.2019 »
01.11.2019 »
31.10.2019 »
20.10.2019 »






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Slavi Popov 1
премахни филтъра

0
 
 
И аз минах по тоя път. Много лъжат тия от НИКЕЯ. Мен ме лъгаха три месеца за три шкафчета от пазарджишка фирма - нямали транспорт да ги докарат до Пловдив. Едва си взех парите обратно. Срока за доставка беше 20 дена по договор, никъде не пишеше дали са работни или календарни тия 20 дена.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ВК Марица, сезон 2024/2025
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Санирането на сградите
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: