ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка обвини мебелен магазин за объркана поръчка! Каква е истината?
Автор: Адриана Георгиева 15:20 / 20.10.2019Коментари (6)25645
© Plovdiv24.bg
За объркана поръчка от мебелна борса "Никеа“ сигнализира клиентка. Холовият диван бил изработен с грешен ъгъл. 4 месеца жената чакала нов диван, но от мебелния магазин не отговаряли. Това лично сигнализира в Plovdiv24.bg потърпевшата Радосвета Пачева.

На 12 юли на Радосвета бил доставен холов ъгъл "Карина“ от служителите на Мебелна борса "Никеа“. За новата придобивка тя и семейството й заплатили 1400 лева. Когато разопаковали дивана, обаче с ужас разбрали, че той е с грешен ъгъл и не пасва на стаята им.

"Веднага посетихме магазина, където се срещнахме с нов продавач-консултант. Той ни посъветва да опаковаме отново холовия ъгъл и, че ще пусне нова поръчка и на следващия ден ще дойдат да си приберат "сбъркания" ъгъл“ разказа жената.

През октомври от "Никеа“ все още не са прибрали обърканата мебел и не са доставили новата. Радосвета е възмутена, ежедневно звъни в магазина, праща мейли и прави лични посещения. Всеки път й казвали, че шефът отсъствал, а на обажданията й изобщо не отговаряли. Дамата била пред нервен срив и търси съдействие за решаване на проблема.

"Радосвета сама е нарисувала как трябва да й стой дивана. Ние сме пуснали поръчка към производител с ляв ъгъл, какъвто тя си е поръчала“ коментира представителка на "Никеа“ пред репортер на Plovdiv24.bg. Така се оказва, че грешката не е в производителя, а клиентката сама си е объркала поръчката. Сега от мебелната борса правят втори, без да знаят какво ще правят другия.

"Ние не сме длъжни да й издължаваме нищо! Този диван сме го пуснали като рекламация, но при нас рекламация няма. Крайно обидно е това, което тя прави в момента, защото ние сме се ангажирали да й свършим лична услуга“ обясни още служителката на "Никеа“.


Още по темата: общо новини по темата: 6
31.03.2021 »
07.03.2020 »
07.11.2019 »
05.11.2019 »
01.11.2019 »
31.10.2019 »






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на s71nk1
премахни филтъра

0
 
 
И на мен ли като клиент на мебелна борса Никеа ми липсваха части за поръчаната от мен мебел? (Поради моя грешка)? И на мен ли ми беше съобщено след месец и половина че дивана които бях поръчал и заплатил го няма изобщо наличен (поради моя грешка)? Това е най най най най лошият търговски обект които някога през живота ми съм посещавал...НИКОГА НИКОГА ама НИКОГА не поръчвайте каквото и да било от там !!!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: