![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчанка обвини мебелен магазин за объркана поръчка! Каква е истината? | ||||||
| ||||||
На 12 юли на Радосвета бил доставен холов ъгъл "Карина“ от служителите на Мебелна борса "Никеа“. За новата придобивка тя и семейството й заплатили 1400 лева. Когато разопаковали дивана, обаче с ужас разбрали, че той е с грешен ъгъл и не пасва на стаята им. "Веднага посетихме магазина, където се срещнахме с нов продавач-консултант. Той ни посъветва да опаковаме отново холовия ъгъл и, че ще пусне нова поръчка и на следващия ден ще дойдат да си приберат "сбъркания" ъгъл“ разказа жената. През октомври от "Никеа“ все още не са прибрали обърканата мебел и не са доставили новата. Радосвета е възмутена, ежедневно звъни в магазина, праща мейли и прави лични посещения. Всеки път й казвали, че шефът отсъствал, а на обажданията й изобщо не отговаряли. Дамата била пред нервен срив и търси съдействие за решаване на проблема. "Радосвета сама е нарисувала как трябва да й стой дивана. Ние сме пуснали поръчка към производител с ляв ъгъл, какъвто тя си е поръчала“ коментира представителка на "Никеа“ пред репортер на Plovdiv24.bg. Така се оказва, че грешката не е в производителя, а клиентката сама си е объркала поръчката. Сега от мебелната борса правят втори, без да знаят какво ще правят другия. "Ние не сме длъжни да й издължаваме нищо! Този диван сме го пуснали като рекламация, но при нас рекламация няма. Крайно обидно е това, което тя прави в момента, защото ние сме се ангажирали да й свършим лична услуга“ обясни още служителката на "Никеа“. |
Още по темата: | общо новини по темата: 6 | ||||||||||||
|
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg