
ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчанка след 20 г. в чужбина: Няма по-просташко обслужване от това в България | ||||||
| ||||||
Днес публикуваме мнението на двама жители на Пловдив: "Отиваш един ден в едно ДКЦ, плащаш с карта, отиваш друг ден, не можело, защото дамата на регистратурата не го е усвоила добре това още, въпреки че работи там от 2 месеца. Смята, че няма проблем и да отидеш да изтеглиш пари. Отиваш в пекарна "Хлябъ" на “Димитър Талев", един ден може с карта, друг ден само до 15:00 часа може. На въпроса утре как ще е, получаваш отговор да дойдеш пак да провериш, едва ли не досаждаш с въпроси, държане меганепрофесионално… Масово, говориш им на “Вие", те на “Ти", кисели, недоволни… Мисъл някаква този клиент дали ще иска да се върне - няма. Хора, обучавайте се на нормално професионално отношение и работа, 2025 година сме, трагикомично е…", смята пловдивчанин. "Абсолютно съм съгласна. Няма по-просташко обслужване от това в България. Живях в чужбина 20 години, пътувах доста по света. По-намръщени и невъзпитани не съм срещала. Все едно искаш всичко гратис", подкрепя го жителка на града под тепетата. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg