Пловдивчанка след 20 г. в чужбина: Няма по-просташко обслужване от това в България
Темата за коректното и качествено обслужване на клиентите у нас винаги е била актуална. Едни смятат, че търговците и продавачите не са на необходимото ниво и не уважават достатъчно клиентите си. Други пък са на мнение, че м това отношение България отдавна е догонила Европа.
Днес публикуваме мнението на двама жители на Пловдив:
"Отиваш един ден в едно ДКЦ, плащаш с карта, отиваш друг ден, не можело, защото дамата на регистратурата не го е усвоила добре това още, въпреки че работи там от 2 месеца. Смята, че няма проблем и да отидеш да изтеглиш пари. Отиваш в пекарна "Хлябъ" на “Димитър Талев", един ден може с карта, друг ден само до 15:00 часа може. На въпроса утре как ще е, получаваш отговор да дойдеш пак да провериш, едва ли не досаждаш с въпроси, държане меганепрофесионално…
Масово, говориш им на “Вие", те на “Ти", кисели, недоволни… Мисъл някаква този клиент дали ще иска да се върне - няма. Хора, обучавайте се на нормално професионално отношение и работа, 2025 година сме, трагикомично е…", смята пловдивчанин.
"Абсолютно съм съгласна. Няма по-просташко обслужване от това в България. Живях в чужбина 20 години, пътувах доста по света. По-намръщени и невъзпитани не съм срещала. Все едно искаш всичко гратис", подкрепя го жителка на града под тепетата.